Sista inlägget från Miami!

De två sista dagarna i Miami har vi typ gjort det samma båda dagarna. Varit bra väder så vi har kunnat vara på stranden för att bada och sola för- samt eftermiddagen. Efter det har vi gått tillbaka till rummet för att duscha av oss allt salt och göra oss i ordning för att gå ut. Då har vi gått på olika gator och utforskat lite vad Miami Beach har att erbjuda. Igår åkte jag dock Jetski, tror jag det heter, och det var hur roligt som helst. Kanske lite dyrt men det var det värt...skoj att ha prövat på. Mycket fina bilar runt om här som kör på gatorna med...mest på Ocean Dr som är den mest kända gatan i Miami Beach. Där ligger hotellet som är med i Scarface också :P
Idag på väg ner till stranden blev vi stoppade av en tv-reporter som frågade mig fyra frågor angående amerikansk football. Jag fick tre rätt :D Tydligen så ska årets Super bowl spelas här...samt Pro bowl spm är typ deras All-star game.
Nu är vi alla röda och fina i alla fall :P Man får passa på då det inte är ofta man kan sola och vara i sånt varmt klimat som det är i Miami. Fast mamma och Janne kanske solade lite för länge..hehe.
Vi har också handlat lite mer saker men det är bara fina saker så :P Allt fick plats i väskorna så hoppas vikten klarar sig än!
Good bye Miami...

Kommentarer
Postat av: Jos

SHiat pimpen, e d dina nya bilar lr ? ;)

2010-11-04 @ 11:13:43
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0