Seaworld


Idag blev det Seaworld. Nu har vi varit på alla de olika parker som är värt att vara på och man "måste" ha sett. Sen ifall man kommer tillbaka någon annan gång så kan man ta de övriga parkerna som finns. Varit fem långa och jobbiga dagar på sitt sätt. Men samtidigt fem otroliga dagar där jag fått se och uppleva saker jag aldrig gjort innan.
Var en unik upplevelse att se hur djuren kommunicerade med människan samt vilka saker de kunde utföra. Även coolt att se arter som inte är så vanliga eller man i alla fall inte stöter på i Sverige med mera. De hade också två bra karuseller som jag och Janne prövade på...skönt nu i alla fall att det är över på ett sätt och kroppen nu kan få vila upp sig på stranden istället....förhoppningsvis.
Vädret var riktigt fint och bra och det ska bara bi bättre är det sagt så hoppas det stämmer. Ger oss av imorgon förmiddag till Miami via buss från Orlando.
Vi var och åt på en finare restaurang ikväll och maten var god. Har blivit en del snabbmat det senaste...ska bli skönt att börja träna igen när jag kommer hem och få tillbaka min kropp från sommras :)
Good night... 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hej.

Fina bilder förstår att ni trivs. Vad mycket fint ni har varit med om.Ha det fortsatt bra på er resa.Hälsa mamma & Janne.

Kramar till er alla.

Från Ann-Mari & Göran

2010-01-15 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0