The Met :)

Ja, då har ännu en vecka gått...det går fort!!
Är lugna tider på ett sätt....har bara vissa saker att tänka på och det är tur då dessa saker är stora saker. Min vecka tas upp av att boka inför min Vegas resa samt att också titta på min Florida resa. Detta tar jag paus ifrån då jag antingen går till gymmet, tittar på film, jobbar eller ser That 70's show :)
Fick även ett vykort från mamma i veckan..var roligt :) Snart ser jag ju alla igen så då behövs det inte skickas kort ...
Jobbade fem timmar på lördagen som gick bra....åkte skridskor för första gången på sex månader med den yngsta pojken. Var roligt att vara på isen igen och gick bättre än vad jag trodde! Annars så tittade jag film och åt svenskt godis på lördagen...började även ta en titt på det "post assignment" som jag måste ha skrivit senast den 12 november på 7-8 sidor.
Idag, söndag, åkte jag in till Manhattan på förmiddagen. Inte varit där på tre veckor nu så var skoj att se det igen :P Blev ett besök till The Met, ett stort museum som jag måste gå till en gång till då jag inte orkade gå allt på en gång..hehe. Efter det gick jag med den finska au pairen och såg Saw VI....typ samma som alla andra i serien och jag tycker att det är mer äckligt än skrämmande att titta på det.
Good night...bilder kommer senare då jag glömde min kamera och vi tog med finskans.

Kommentarer
Postat av: Erika

Wohooo:) ett nytt inlägg. Hejja hejja!

2009-10-26 @ 19:02:01
URL: http://erikapalmklint.blogg.se/
Postat av: mamma o alla i familjen

Roligt att höra att kortet kom fram!Saknar dig.Kram.

2009-10-27 @ 21:54:44
Postat av: Remenaldo

Haha! ahaa, d ska jag låta vara osagt ett tag :P Men kryssningen blir nog fett nice! D får bli en sådan då du kommer tebakakaka till sweden igen! ;D

2009-10-30 @ 07:14:17
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0