Getting closer...

Hej där igen.
Inte mycket att berätta....varit en lugn vecka och helg. Men det är bara bra för varit mycket med att planera vad det gäller min semester mellan jul och nyår samt innan jag åker hem till Sverige efter att jag har jobbat klart hos familjen.
Som det ser ut nu blir det Las Vegas från 25 december till den 2 januari tillsammans med en finsk au pair. Vi ska bo på MGM Grand och tanken är att boka detta kommande veckan. Sen får vi gå in och titta på detaljer som olika shower att se i Vegas samt hur vi ska ta oss till Grand Canyon som jag känner är ett måste att vi ser.
Sen vad det gäller min semester innan jag åker hem blir det att min Mamma och Janne kommer för att resa med mig då det tyvärr inte funkade att resa med samma person som jag reser till Vegas med. Det blir först en vecka i Orlando för att gå på de olika parkerna samt ta sig till Kennedy Space Center. Sedan åker vi, antagligen med buss, ner till Miami och stannar där en vecka. Från Miami blir det att ta sig till Everglades och möjligen utforska "The keys".
Annars så har veckan varit som vanligt och ni som inte är säkra på hur en vanlig vecka ser ut kan fråga så svarar jag er ;)
I helgen så har det blivit lite filmer och svenskt godis. Jobbade några timmar på lördagen och tittade på en av den yngstas hockeymatcher. Riktigt sugen på att börja igen när jag kommit hem till Sverige och göra det seriöst.
Idag så slog jag in några julklappar till de i familjen och gick igenom lite generellt i rummet.
Good night...

Kommentarer
Postat av: mamma o alla i familjen

Ja, nu blir det än en gång många platser att besöka!Riktigr kul!!!Älskar dig Kramar till dig!!

2009-10-22 @ 13:23:22
Postat av: robbin

shit har du redan börjat fixa julklappar! stort jocke.



och du har så rätt så med jackan! men erkänn att det är lite störande ändå? haha



jag pluggar till företagssäljare. ser fram emot ett besök från dig när du kommer hem från äpplet!

2009-10-25 @ 11:16:16
URL: http://vardagshunken.blogg.se/
Postat av: mamma o alla i familjen

Jag har också köpt ett par julklappar,ska snart börja med att slå in dem,men den här julen blir det betydligt mindre med jlklappar,det har vi alla i vår familj bestämmt,blir bla pengar istället som två har att vänta sig!!kram.

2009-10-25 @ 21:37:40
Postat av: Remenaldo

Haha tack för komplimangen Jocke! =D Ja de va fina faktiskt, men som du säger inget går ju upp mot mig.. ;)

PUss

2009-10-29 @ 08:50:46
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0