3/4 done.....three months left :P

På måndagen så hade jag varit 3/4 av min tid i USA som är lika med nio månader. Bara tre månader kvar nu....
Annars så har veckan varit lugn. Jobbat och gymmat som vanlig. Gymmat några dagar med den äldsta pojken som testar det men verkar inte vara så intresserad så tror inte att kan kommer att fortsätta när testperioden är över.
Jag har också börjat planera hur min semester mellan jul och nyår ska vara samt efter att jag slutat jobba innan jag åker hem. Detta tillsammans med den finska au pairen som jag brukar vara med. Kommit fram till några saker men fortsätta under nästa vecka igen...
Junior, min brorson, fyllde fem år igår lördag :) Skickade med hans present med mamma när de var här men bad henne säga till honom att jag älskar honom!!
Sen så var det även dax för mig att fixa mina sista tre credits av totalt sex som jag måste ha innan jag åker hem. Detta över en helgkurs på ett college som jag gick tidigare under året på. Från 09:00 till 17:00 är klassen som handlar om American pop culture. Satt uppe till 03:00 för att skriva klart ett arbete som skulle lämnas in...började smått tidigare under veckan men på något konstigt sätt har jag lite kvar i sista stund :P
På kvällen åkte jag hem till en svensk au pair med två andra au pairer som också var på kursen som jag känner och åt tacos. Var mycket gott och en trevlig kväll som vi avslutade med lite spel.
Idag var det samma timmar på skolan och var segt som igår. Lyssnar mest på läraren som inte har något direkt struktur på undervisningen och bara visar upp lite saker med mera. Men skönt att man inte behöver göra för mycket heller :) Dock så fick jag en uppgift att inom en månad lämna in ett arbete på 7-8 sidor :/
Hemma så har jag bara tagit det lugnt och försökt komma i fas och återhämta mig från de långa dagarna. Ska bli två filmer innan jag lägger mig ikväll med med svenskt godis :D
Good night....
Ds: Tyvärr inga bilder idag då jag vara varit på den kursen...

Kommentarer
Postat av: mamma o alla i familjen

Hej jaså!du har varit på kurs i helgen,jag har undrat vad du gjort;bra att läsa på din blogg.Puss,älskar dig kramar från oss.

2009-10-13 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0