Christmas spectacular...

En vecka äldre igen :P Har utöver det vanliga börjat läsa lite i en av de tidningar som jag har kvar sen famijen var på besök i slutet av juni och gav mig lite saker :)
Vet inte ifall jag nämt det men bokat mitt flyg från NYC till Orlando den 7jan för att möta upp mamma och Janne efter att jag jobbat färdigt. Även köpt biljetter till David Copperfield den 30 december i Las Vegas...kommer bli roligt att se. Har sen tidigare också biljetter till Jerry Seinfeld och en tur till Grand Canyon inbokad.
Som det brukar vara så händer det mest saker på helgen för min del av olika anledningar.
Den yngsta pojken var sjuk under fredagen så jag jobbade hela dagen nästan vilket gjorde att jag bara behövde jobba två timmar på lördagen. Gympasset från fredagen blev av på lördagen och efter det så åkte jag in till NYC för att möta upp Magnus. Vi skulle gå och se på Christmas spectacular som är en stor show i NY och blivit en tradition för många familjer.  Showen var rolig och stämmnigsfull! Roligast var att se the Rockettes, otroligt duktiga kvinnor.
Idag så var det upp i tid för att hinna till det au pair möte jag hade. Vi skulle åka skridskor..alltid roligt att få tillfälle till att göra. Har missat de senaste tre möterna så var skoj att äntligen få träffa min nya LCC...hon var trevlig. Träffade även nya svenskar och lite annat folk så bra att förnya sig nu när de flesta man var med innan åkt hem :/
Tog det sedan lugnt för att gå ut på en promenad, och ta en fika senare på kvällen, med en bedårande människa!
Good night...

Kommentarer
Postat av: mamma o alla i familjen

Hej igen!Ja det är ju ingen som kan påstå att du ligger på latsidan direkt!så mycket som du är på.Kul!!Älskar dig kram.

2009-11-23 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0