300 days!

Hej igen på er.
Vet att ni väntat länge på detta..hehe :)
Det har hänt betydligt mer denna veckan än de senaste och allt är bra saker!!
Yankees vann sin liga och är nu i "World Series" mot Philly. Är väldigt stort i NYC detta och går bra för Yankees just nu med...tror att de leder med 3-1 i matcher. Fick i alla fall en T-shirt av värdmamman pga detta och tycker den är snygg...var snällt av henne.
Bokade även två saker under veckan. Den ena var en show i Vegas, Jerry Sienfeld som jag tycker är mycket rolig. Sen blev det också klart att jag den 8 november ska gå på en Football match...bli intressant att se hur det är :)
På fredagen så gick jag, äldsta pojken och värdmamman för att se Michael Jacksons film, This is it. Den var väldigt bra och man fick se vilken otrolig människa han var!
Det var Halloween på lördagen och klädde ut mig för att gå "trick or treat" med den yngsta pojken samt på kvällen åka in till city och se en parad de hade. Var väldigt trevligt och skoj att få uppleva hur stort det är i USA.
Idag har varit en väldigt trevlig och händelserik dag. Började med att jag drog mig upp ur sängen för att åka in ganska tidigt för att se NYC Marathon som var av stapeln. Var coolt att se hur det går till och är när ett marathon springs. Efter detta gick jag och Erika, dagens trevliga sällskap, och åt innan det blev The Met. Fast var inte helt lätt att ta sig dit då vi var tvugna att korsa löparna några gånger..hehe.
Gick i alla fall andra och sista våningen ett tag innan vi gick till svenska kyrkan i två timmar. Efter det så följde jag med Erika upp till toppen av Rockefeller Center då hon inte sett det än. Var roligt att göra det igen då jag fick några nya bilder och upplevelser.
Sen var det dax att åka hem och förbereda sig för en ny arbetsvecka men med en lyckad söndag i ryggen och mysig avslutning på dagen så kommer det med all säkerhet gå bra!! :D
Ds: Har idag även varit i USA 300 dagar...det är ganska mycket det!!
Good night...

Kommentarer
Postat av: mamma o alla i familjen

Hej igen!Roligt att få se bilder på dig!Tröjan du fick är ricktigt fin.o mig skulle du skrämma om jag skulle möta dig utklädd så!!300dagar ,ja hur som helst så är det bara att konstatera att tiden går fort.Älskar o saknar dig.Kram

2009-11-02 @ 07:03:40
Postat av: carolin

snygg den sista bilden va! :)

2009-11-02 @ 21:55:43
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/
Postat av: Erika

en uppdatering har vi väntat på ett tag jaaa! och vilken rolig dag du verkar ha haft igår:) kram

2009-11-03 @ 00:58:42
URL: http://www.erikapalmklint.blogspot.com
Postat av: Erika

varandra?:)

2009-11-03 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0