10 months = 5/6

En otroligt fin låt....roligt att det kan stämma så bra ibland med ;)
Hej på er alla där ute i världen :)
Då var det åter dax för Wennberg's veckouppdatering. Så vad har hänt denna veckan utöver det vanliga som ni redan vet är gym, jobb, That 70s' show och att softa :P
Jo, jag har jobbat mycket på mitt post-assignment från den helgkursen jag gick på i oktober. Ska vara klart den 12 november.
Jag har även börjat ha lite trevligare dagar då jag hittat på lite andra saker än vad jag tidigare gjort. Och som det är nu så vill jag fortsätta med detta framöver också :P
I torsdags var det tio månaders firande för min del....hehe, eller blev väl inte så mycket firande. Men tio månader hade jag varit i USA för det:)
Igår var en konstig dag...först var det okej och som vanligt. Sedan gick det neråt för att sluta uppåt och över den nivå det startade på. För att vara helt ärlig så var det nytt topp resultat!!
Och ja...nu vet jag att alla är nyfikna på vad som var orsaken. Och jag kan ge er att trevligt sällskap på ett biljardcafé var en del av det hela :P
Idag så var jag på en amerikansk footballsmatch. NY Giants tittade jag på och åkte till deras arena som ligger i New Jersey. Inte varit där tidigare så roligt att få sett och gjort det också.
I alla fall så förlorades matchen med 21 sekunder kvar men var otroligt grymt att ha varit på plats och sett en match!!
Sen ska jag även uppvakta en viss person där ute, är säker på att du vet vem du är. ;) Min pappa så klart...det är ju fars dag idag!! Grattis pappa :) Snart ses vi igen..ser fram emot det, pussar.
Good night...
Gott :P

Kommentarer
Postat av: mamma o alla i familjen

Hej på dig! kul att läsa vad du gjort.Du är en så fin kille Joakim,hoppas du vet det,Gud va folk det är på matchen!Älskar dig kram.mamma

2009-11-09 @ 07:29:44
Postat av: Erika

Håller med föregående talare:)

2009-11-10 @ 04:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0