Två månader = 1/6 :D

Hej på er alla läsare.
Blivit lite fler dagar än vanligt mellan inläggen men haft lite extra att stå i denna veckan. I alla fall så ska jag bjuda på en låt ifrån ett av sveriges mest kända band.  Väldigt bra grupp och som alltid när jag spelar en låt så är den bra ;)



Måndagen blev en "snowday" då det började att snöa under natten. Detta innebar att jag var tvungen att jobba "hela dagen" och missa min näst sista skollektion. Som tur var, var snöstormen så stor att även min skola stängde. I alla fall så gjorde vi inte mycket speciellt...den yngre hade en "playdejt" som först var hos oss och sedan var de hos honom. De var ute och lekte i snön som tyvärr inte var någon kramsnö så gick inte att göra allt för roliga saker.
På kvällen så hängde jag på en kompis som jag inte träffat på ett tag till ett café med en nya au pair i området. Där mötte vi upp andra som jag inte träffat innan. Sen när stället skulle till att stänga så sprang några andra som jag känner in för att köpa något snabbt...roligt hur man nästan springer på någon man känner vart man än går nu efter ett tag :P
Allihopa drog sedan vidare till Mcd där vi såg en mus springa inne och antagligen bodde i en ATM som stod inne.

På tisdagen var allt som vanligt igen så jag kunde åka tilll gymmet och träna vilket var skönt!! Dagen var och gick som vanligt. På kvällen åkte jag till en au pair kompis för att planera lite med henne inför kommande helger..satt där en stund och fick bra och många saker gjorda :)

På onsdagen så åkte jag till posten tillsammans med en av dem som jag tränar med innan vi åkte till gymmet. Jag behövde skicka iväg ett brev samt köpa ett frimärke och hon behövde skicka iväg ett packet.
På kvällen tog jag det bara lugnt och såg åter på att avsnitt av That 70s show...så bra:D

Två månader om man ska räkna efter den 5:e varje månad och det ska man väl?! Bara fem av denna tiden kvar...känns inte så mycket och känns inte som att man varit här så länge som det ändå på ett sätt är. Annars hade jag ganska mycket för mig på förmiddagen. Först åkte jag till en au pair kompis och mötte upp en tredje för att planera några helger framöver. Sedan bar det av för att köpa lite små saker i Larchmont town och så var jag på biblioteket och lånade en dvd samt en bok åt mig. Lika bra att passa på då man inte behöver köpa den utan kan få kunskapen gratis...kommer dock ha lite att läsa framöver :P
Sen åkte jag till skolan för att ha min sista lektion på den kursen. Var väldigt soft och skönt att ha det gjort...har gått snabbt dock!! Fick ett litet fint intyg med..hehe, är väl inte mycket att ha så sett men lite coolt ändå att ha i sin meritlista.
Nu ikväll så har jag inte gjort mycket...mest tagit det lugnt vilket är skönt det med samt kan behövas inför vad som komma skall.. :)

Good night...

pokerns bibel :P

Gött

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till dit intyg ett fint namn på ett fint intyg,bra jobbat.saknar dig vill åka till dig nu!!!!kram.

2009-03-06 @ 06:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0