"Son är lik sin mamma"

Mitt i allt stress bjuds det på lite lugn och bra musik som för vissa även blir lugnet före helgen :P


Tisdagen var en lugn dag. Jag ringde pappa vilket var några veckor sedan...roligt att höra hans röst och se vad han har för sig :P Tränade ensam, vilket jag gjort resten av veckan med för den delen, och jobbade på eftermiddagen igen. På kvällen gjorde jag inte mycket vad jag kommer ihåg utan tog det mest lugnt.

Onsdagen var typ likadan som tisdagen. Tränade, jobbade och tog det lugnt! Jobbade dock nog min längsta dag idag då familjen ska iväg på torsdag vilket gör att jag inte jobbar fredag. Så mamman utnyttjar de timmarna på fredag under veckan, helt okej med mig.

Idag så tränade jag igen :D Jobbade inte mycket...blev morgonen och sedan två timmar på eftermiddagen, Hann med att åka till biblioteket och låna en dvd till mig och bok till yngsta pojken. Fixa ett konto åt en kompis på samma bank som jag har vilket betyder $25 till oss vadera :P Sen åkte jag även tillbaka till det ställer där båda mina värdpojkar tränar fotboll. Den yngsta glömde sin jacka där dagen innan vilket jag märkte på morgonen men sa inget till värdmamman...hehe. Väl där så sa de att alla kvar glömda saker låg på ett bestämmt ställe men jag hittade den inte där. Så gick runt lite men såg den inte någonstans på marken. Samtidigt som jag gjorde det så sa han som jobbade där att de har städat så låg den inte i "kvarglömt" högen så var den inte här.
Precis när jag skulle gå ut så såg jag något blått som låg längst ner i en hög. Först tänkte jag fråga vad det var men sen att jag inte skulle göra det....men sen så sa min instingt att jag skulle göra det och mycket riktigt så var det jackan som låg längst ner där :P Sa till mig själv efteråt att det har jag ärvt från min mamma :D Och hade jag inte gjort det så lär man ju inte letat där något mer och säkert inte hittat jackan alls.
Bara tagit det lugnt hemma under kvällen och njutigt av att ha det lugnt i huset :P Fixat med bloggen samt planerat och fixat inför helgen. Kommer nog ingen uppdatering försen på måndag....varför får ni veta då. Gud vilken "cliffhanger" :P Hehe...

Good night...

Bjuder på mer bilder från Philadelphia samt skridskoåkningen i Central Park.

 Isrinken

Rinken och NYC

Ambulans

Polisen

:)

Många olika former :P

Taxi

Kommentarer
Postat av: mamma

mamma är inte så dum iallafall.fina bilar de har.kul att se.saknar dig.kram.

2009-03-13 @ 22:57:44
Postat av: mamma

Grattis på namnsdagen idag är det Kristoffer.

2009-03-15 @ 12:23:16
Postat av: Anette Nordlund

Hej Joakim, mammas gamla väninna här...berättade att du hade en blogg..så nu skriver jag..

Ha det så bra i det stora landet..

Anette

2009-03-26 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0