Kanon och kalkon...

Denna låten har jag lyssnat på sen liten. Tror jag första gången hörde den när man hade en sak som man snurra så spelade den och blinkade :P Hur som helst en underbar låt och tänk om man kunde dansa sådär....



Lördagen blev dels en av de bästa dagarna jag haft här men senare vände det och det blev till en av de värsta :/

Jag jobbade mellan 0700 och 1200 vilket gick bra. Sen gjorde jag iordning mig för att åka in till City. Skulle möta upp några vänner för att festa på kvällen men innan det så gick jag för att titta upp en affär som jag hade blivit tipsad om skulle vara gratis. Dock där så var butiken antigen stängd eller nerlaggd för var inte mycket liv där :P 
På förfesten samt när vi gick vidare ut så var jag ensam kille. Detta har som allt annat sina för och nackdelar men vilket som hade jag det väldigt roligt :D 
Dagen vände då vi kom till klubben som heter Aspen. Vet inte vad det är men trivs inte så bra där....i alla fall drog jag 0230 eftersom några andra också började dra sig hemåt. Och av någon anledning så gick mitt tåg en timma senare än vanligt så jag fick vänta i tre timmar "ensam" på tåget :( Och när jag väl skulle gå en från tågstationen, vilket tar ca 20 min, så regnade det så jag var helt genomblöt när jag var hemma :( Blev att hänga upp allt lite varstanns i rummet, sätta på värmen och lägga sig :P

Söndagen blev nog den slappaste dagen hittills...hehe, den bästa, sämsta och slappaste dagen samma helg :) Hade tänkt att åka till ett ställe i närheten och gå i deras stora "varuhus" men den jag tänkte åkt med mådde inte bra så fick skjuta på det. Och jag hittade ingen eller något annat att vara med/göra så blev att softa framför datorn och på rummet hela dagen :P Fast lite skönt det med...började titta på en film på kvällen. American gangster...verkar bra än så länge!

Idag så har jag jobbat som vanligt. Tränat ensam...ser dock väldigt mycket fram emot "deffen" som drar igång om två veckor för min del :P Fick ett roligt kort ifrån min mamma på posten idag...var roligt att läsa, tack :) Nu på kvällen så fixa jag som ni märker bloggen..hehe, och ska kanske titta klart på filmen. Får se vad det blir...har lite att välja på :)

Good night...

Tågstationen

Tågstationen

Tåget

Några av de olika biljetttyperna som jag använder.   Det första är för tunneltåget, det andra är ett tioturskort och det sista är ett månadskort som jag lånar av värdpappan.

En enkelbiljett

Framme..

:)


Kommentarer
Postat av: mamma

mindator strulade så tog tid o många försök innan jag kunde läsa på bloggen din.som vanligt roligt att läsa o se bilder på ställen där du är.kul att du gilla kortet.var rädd om dig.kram

2009-03-31 @ 22:12:07
Postat av: malin

ja men varför inte! jag tänkte åka igen i augusti eller något. så om du vill kan vi ju åka tillsammans dit. har även pratat me petra om silverbay och det lät lockande tror jag. haha! jaa vi har fått tillbaka dom iaf. ni borde med det. jävligt gött att ha när man kommer tillbaka :) take care. kram

2009-04-02 @ 22:14:33
URL: http://publishmylove.blogg.se/
Postat av: Janne

Tjenare Jocke har tittat på din Blogg ser roligt ut där och jag tror att du verkligen trivs där...jobbar som vanligt i skoaffären började med rean idag 12/6....sä nu ska vi sälja som f.. hoppas jag...dålig sommar här hittills idag regnade som f.. men det blir nog bra snart....ok Jocke hoppas du har det bra....Hälsningar Janne på Wedins....

2009-06-12 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0