"J"

Fredag och helg stundar....ökar tempot med lite techno :)



Tisdag: Det mesta var som vanligt. Jobb, ledig + skola, jobb, ledig + That´ 70s show och säng :P Dock var det tillägg vad det gäller att jag ringde till Frida och tittade så allt var bra med henne...och det var det än så länge. Så bra det :) Sen på kvällen efter att jag slutat så hade jag LCC möte, vilket jag inte missa eller glömde av denna gången :D Var hemma hos hon som är våran LCC och åt pizza samt pratade lite...var trevligt! 

Onsdag:  Ja, inte mycket nytt där :) Jobbade lite längre på kvällen men tittade ändå på en film, Micheal Clayton, som var okej.

Torsdag: Träningen blev på kvällen tillsammans med Julia vilket var roligt och trevligt. Samt att jag köra biceps som jag de senaste dagarna längtat efter att träna :P Efter som jag inte tränade på dagen så fick jag tid till att gå igenom saker och fixa lite vilker var skönt och behövligt!!
Blev två avsnitt av That´ 70s show på kvällen då jag missade en kvällen innan :D

Idag så har det varit en skön och rolig dag....och lång. Pappan var hemma idag från jobbet vilket gjorde att han tog hand om vissa saker som behövdes göra under dagen plus att jag fick se en gladare och bättre sida av honom samt bygga lite mer band. Detta har det ju inte blivit mycket av då han är borta hela dagarna och jag är borta på helgerna..typ :D
Hade skola med idag vilket var halvslappt...tittade på ett vänner-avsnitt vilket var skoj, som vanligt!! Pröva min första snickers idag...var helt okej men inte överdrivet jätte gott. Sen så knäckte jag mitt första ägg idag med :P Efter som jag var allergisk mot ägg som mindre så blev det aldrig att jag arbetade med ägg. Men nu tål jag det, dock inte orsaken till varför jag knäckte ägg, utan mamman behövde hjälp med att göra en form av omelett. När jag väl sluta idag så fixa jag bloggen och ska sova när jag är klar...

Good night..

Min första snickers :D



Mitt rum.

Mitt rum.

Mitt rum.

Nycklar och mobil :)

Huset :P

Månadskalendern..

Dagsschema

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fint det är!roligt att se.o det var verkligen ett full späckat schema.Älskar dig kram mamma.

2009-03-28 @ 19:05:38
Postat av: KIM

HejJoakim!Roligt att höra att allt är ok med dig och att det går bra med familjen.Fint rum och hus du bor i,det blir nog vackert när alla blommor och träd vaknar.Här hemma är det som vanligt,våren är på gång.Puss och kram saknar och älskar dig,farmor hälsar.Pappa

2009-03-29 @ 12:09:21
Postat av: Carro

haha snickers ar ju hur gott som helst! speciellt snickers dark. den far du testa, smarrelimaskens.

2009-03-30 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0