SWEDEN :D

Ryser när jag hör sången....stolt svensk!!



Jaaa, som ni säkert legat vakna om natten för och märkt så har jag inte skrivit något på en vecka. Och detta har sin förklaring att det egentligen inte har hänt så mycket att berätta.

Det har varit sveriges nationaldag, som tyvärr folk inte verkar vara så intesserade av att uppmärksamma, trotts att detta borde vara en större sak en hemma då man är hemifrån!!
Den yngsta hade sin sista konsert, hoppas jag på i alla fall, för denna terminen på onsdagen.

Jaha...påminn mig ifall jag missade något som hände. Orkar inte tänka ut något mer nu :)

Good night...

Kommentarer
Postat av: Joakim

Den 6.e juni firades må jag lova, men inte av den anledningen att det var nationaldag utan att det var student! (;

2009-06-13 @ 11:35:03
URL: http://joakimk.com
Postat av: malin

tack! ska försöka med dom tipsen :)

2009-06-13 @ 18:37:54
URL: http://publishmylove.blogg.se/
Postat av: mamma

Saknar dig!Kram.

2009-06-13 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0