New York Public Library and American Museum of Natural History...

Skön musik inför midsommarhelgen för att få er alla redo :)



Lördagen, den 13 juni, blev inte som jag hade tänkt två gånger om...hehe. Först blev det jag hade planerat inte av så hängde med några kompisar på fest. Sen gick det lite snett så sluta med att jag fick vara uppe hela natten :O Men roligt hade vi!!
Under dagen hann jag också med att besöka New York Public Library. Det var fint och roligt att ha gjort det men var inte så mycket mer än ett bibliotek..hehe :)

På söndagen hade jag ett LCC möte i NYC vilket gjorde att jag åkte in direkt från min utekväll....var så seg på början av dagen :P Sen mötte jag upp en svensk au pair för att med honom gå på American Museum of Natural History. Det var stort och ganska dyrt men roligt att ha gjort det och mycket fina saker att se. Efteråt blev det att se en bio också, The taking of Pelham 123, den var okej. Roligt att se så mycket av NYC i en film som man vet var allt ligger och känner igen :)

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har varit likadana. Den äldsta har bara haft sina "finals" denna veckan så har inte varit mycket i skolan vilket har inneburit långa dagar för mig. Har dock som vanligt tränat varje dag!! Tittat på några filmer....Rekommenderar verkligen "Yes Man" och Seven Pounds", riktigt bra filmer!!
Dock tycker jag att den nya Wallander filmen var en flopp. Inte det samma när både Ola och Johanna inte längre är med. Bara Krister som drar släpet och gör det roligt att se och de två som "ersatte" Linda och Stefan i filmen var det värsta jag sett.
Jag har även inför mitt besök storstädat rummet....hatar att städa men ett måste när mamma ska komma ;)

Ja, det får väl vara allt från mig för denna gången :P

Good night...


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej bra låtden gillar jag.Inte hade du behövt städa rummet,men det kanske inte sker så ofta så det var väl bra att det blev gjort o du vet ju som jag förstår hur jag är,jag gillar när det är rent.Älskar o längtar efter dig o efter att få krama o hålla om dig.Din mamma.

2009-06-19 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0