Go Yankees Go :P

En låt man dansa mycket till på discona som yngre...hehe :)



Detta har nog varit den, fysiskt och psykiskt, mest jobbiga vecka under min tid här i USA. Detta dels för att jag på måndagen påbörjade ett nytt träningsupplägg för juni som är galet men ska ge resultat...hehe :) Sedan var det mycket med barnen då skolan snart slutar så mycket som måste fixas och händer.

Måndag och tisdag blev i stortsätt jobb och gym.

På onsdagen åkte jag in till NYC med den äldsta pojken för att tillsammans med värdmamman och värdpappan gå på en Yankees match :) Väl där så kom inte värdpappan in och efter halva matchen åkte värdmamman hem med pojken som inte ville stanna mer. Så jag såg slutet "själv"....tyvärr förlorade dem :/
På dagen ringde jag till Frida, som jag inte pratat med på 6 veckor tror jag, för att tala om hur det blir i augusti......

150 dagar i USA var det igår :D Den yngsta hade även sin "Science fair" där han förklarade vårat arbete för folk som kom och frågade och tittade på det.

Fem månader avklarade!! Seven to go....hehe. Värdmamman hade idag på morgonen skrivit en liten extra sak på "schemat" som gjorde att dagen gick bra och smidigt  :) Annars så var det gymmet som resten av veckan utöver jobbet..kör ju sex dagar i veckan nu :O

Good night...

Yankee Stadium










Kommentarer
Postat av: STOLT MAMMA

Jag måste erkänna att det kom nån tår når jag läser det fina meddelandet du fått av mamman du är duktig o jag är så stolt över dig,o jag är så glad över att de visar sin uppskattning av det du gör.Älskar o saknar dig.Kram din mamma.

2009-06-06 @ 11:24:00
Postat av: mamma

Hej jag sitter o lyssnar på den fina musik du tatt farm.det får mig att minnas tillbaka.kram.

2009-06-08 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0