Go Mets Go!!

Hehe....en kille som har gjort många bra låtar. Här kommer en av alla som vi lyssnade på efter fotbollsträningarna som yngre :P



På torsdagen så hade den yngsta en konsert som hela familjen gick på. Denna konserten var också slutet på hans instrumentövningar under veckan vilket är skönt, och då tror jag att jag talar för oss båda :P

Under fredagen jobbade jag och den yngsta med att avsluta arbetet på hans science project som ska vara klart senast den 4 juni då de ska ha en utställning.

Igår jobbade jag fem timmar men det var lätta timmar som jag mest tillbringade med värdpappan och tittade på den yngsta pojken då han spelade baseball samt hade "tryouts" till fotboll.
På kvällen fanns inga planer och hittades inga speciella heller så blev att ta det lugnt hemma och titta på två filmer. Skönt att, som jag sagt tidigare, bara slappa:P

Idag blev det att gå på min första baseball match :D Blev Mets och den nya Citifield. Var hur fint, bra och roligt som helst. Detta var en present från värdfamiljen och hade fått två biljetter så tog med mig en au pair kompis som sällskap. Mets vann vilket fullbordade dagen tillsammans med det underbara vädret, kalla ölen och den goda "hot doggen" :P Innan vi åkte hem så såg vi en film i "City", Dance flick, som var en okej film men om ni har annat att välja på så kan det nog inte bli sämre i alla fall.

Good night...

Konsert

Ny!



Gott...

Bättre än vad jag trodde och hade väntat mig!

Go Mets :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter härligt kall öl o en bra match.kram

2009-06-01 @ 21:00:07
Postat av: c.j

Hey you! Din helg verkar också vara lyckat :), Min helg var kanon, vi har fått grymt sommar väder här i götlaborg med :D! Njut av dina dagar nu och live life! Kram

2009-06-02 @ 10:44:47
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0