Glad midsommar :D

En grupp som var stora när jag var yngre....hade några bra låtar :)



Ja, då var det midsommarafton på fredagen :P Tyvärr kom jag inte iväg från jobbet för att vara med och fira i en park i NYC men gick på kvällen till en klubb där firandet fortsatte med massa svenskar :)
Träffade en au pair vars blogg jag läste innan jag kom hit som jag velat träffa ett tag så det var roligt! Adam Tensta uppträdde med och var bra...sköna låtar och drag :D
På dagen han jag spela golf med den äldsta på Saxon Woods...har spelats ett US Open i golf där för några år sedan :P
Jag har även "bara" 200 dagar kvar...vad det gäller att arbete som au pair i USA i alla fall.

Lördagen blev en lugn dag. Sov till 15:00 då jag kom hem 08:00 på lördags morgonen från city :) Var sedan med en au pair som jag ska ha min semester med i augusti så vi planerade lite för det samt tittade på film.

Idag så åkte jag på morgonen in med värdmamman och den äldsta pojken för att gå på en guidad tour av Yankee stadium :) Det var fint och roligt...gick igenom deras omklädningsrum som mer såg ut som en lägenhet..hehe.
Efteråt åkte gick jag på bio och såg, En natt på museet 2, som var bra som den första. Sen mötte jag upp andra au pairer och såg, Year one, som var helt okej.

Kan bli så att jag inte skriver något på upp till två veckor då jag får besök av en del av min familj imorgon :D Men om ni har tur kommer det något kort någon dag annars så får ni ha tålamod.

Good night...



Några av deras titlar..












Kommentarer
Postat av: Joakim K

Var Adam Tensta i USA? :O

Börjar han slå igenom där?



2009-06-22 @ 17:03:25
URL: http://joakimk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0