Halvtid :D

LYSSNA!!!!!


Ja, då var två veckor med "familjen" här över. Vi har haft väldigt trevligt och det har gett mig nya krafter till att klara av min andra halva av mitt år här i USA. JA.....det är faktiskt halvtid vad det gäller min visstelse i USA :)

Några av de saker vi gjort är: MOMA, Centralpark, DC, bio, mysiga och goda middagar, Frihetsgudinnan, Ellis Island, Federal Reserv Bank, ballet, Madame Tussauds, Empire State Building, Brooklynbridge, middag med värdfamiljen, 4 juli firande med Macy´s fyrverkeri, Downtown och Wall St....









Kommentarer
Postat av: mamma

Hej TACK!För allt fint du tagit med oss på.Det har varit helt underbart att få vara med dig o uppleva allt detta tillsammans.Men gud va jag har haft ont i fötterna!!!ÄLSKAR DIG! GLÖM ALDRIG DET!KRAMAR MAMMA.

2009-07-07 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0