Vi ses om ett år...

Ja, då var det dax för mig att ge mig av till New York inom några timmar. Detta blir mitt sista blogginlägg på svenskmark på ca 13 månader. Låten jag valt föll mig väldigt passande in och framförs av Frank Sinatra. Håll till godo....



Idag har jag varit med familjen och ätit mat. Vart inne i stan och träffat lite kompisar en sista gång samt packat. Och det tog längre tid än vad jag trodde och hade tänkt. Detta eftersom det blev övervikt i ena väskan så har fått flytta saker fram och tillbaka för att få rätt vikt på alla väskor. Hoppas vågen hemma stämmer bara :O


Ska bli jätte roligt att åka och jag är förväntansfull på vad jag ska få uppleva. Så mycket som är positivt med denna resan känner jag!! Hoppas att det blir så bara...:D Ha det super här hemma så ses vi när jag kommer tillbaka....eller vem vet, kanske i "staden som aldrig sover".


Good night...


Kommentarer
Postat av: lotta

saknar dig.men tänker positivt,Tomt hemma.tänk vad lätt det är att ta varanndra förgivna,Jag o Janne sover i soffan o väntar på att du ska vara framme så vi kan sms.för det är väl det enda vi kan i natt,Imorgon-idag är vi lediga o vi får se när du får igång datorn o ev nytt mobilnr kl är nu 01,05 o vi ska passa på o se jonior vm när vi ändå är uppe o väntar på att sms dig,Jg har int varit nere i källan än men tomt,Jag längtar redan men gud vad jag är stolt över dig,Jag tänkte på allt du helt själv fixat för att kunna göra denna resa o detta jobb.skola mm,Du är min PRINS.Jag ÄLSKAR dig!din bror har redan kollat på resa för oss alla vill åka,jag o Janne prata om att resa två gånger hoppas inte för opptimistikt,men svårt att planera hundra än du vat vad vi har framför oss o vi ska se om du trivs o ska stanna ja du vet,Hockeyn börjar nu 0 snart landar du.sov gott min prins,,vi har varanndra.LOVE YOU!Janne har skype nu men saknar kontakterna,adresserna men sen kan ni prata på dagarna han är ju mycket vid datorn,Vi hörs KRAMAR!!!!

2009-01-06 @ 01:22:34
Postat av: lotta

Canada gjorde mål efter 50sekunder,En svensk var utvisad,Typ nu ska du landa,kram,

2009-01-06 @ 01:47:59
Postat av: Jannica

Lycka till på början av ditt stora äventyr! Hoppas att du kommer gilla USA och allt vad det här landet har att erbjuda! :)

2009-01-06 @ 04:05:17
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Jag saknar dig Joakim!! Hoppas att allt har gått bra nu! :) Kramar Frida:)

2009-01-06 @ 09:35:32
Postat av: LOTTA

Ser nu att det jag skrev i förmiddags inte kommit med.Men tom här i morse,saknar dig.Vi harvarit på bio med Junior skall se fyverkeri sen.Ann-Mari rinde o undrade hur det gick igår när du åkte,hon hälsar o fik din blogg adress.vi ska äta nu.Junior är här.kram.

2009-01-06 @ 14:44:32
Postat av: KIM

Hej Joakim!Hoppas den första dagen i Big Appel har varit bra och att du får en underbar tid i USA. Saknar dig tur att man kan ha bra kontakt med dagens teknik pussar och kramar pappa.

2009-01-06 @ 21:16:18
Postat av: KIM

Hej Joaim!Hoppas den första dagen i Big Appel har varit bra och att du får en underbar tid i USA.Saknar dig tur att man kan ha bra kontakt med dagens teknik pussar och kramar pappa.

2009-01-06 @ 21:26:13
Postat av: Ann-Mari Swahn

Hej Joakim.

Det jag skrev tidigare till dig idag hamnade under era bilder från Nyårsaftonen.

Lycka till i USA.

Var rädd om dig.

Kramar från moster Ann-Mari & morbror Göran.

2009-01-06 @ 21:34:27
Postat av: mamma

hej Joakim jag vaknade nu av att Jannes mobilbatteri håller på attta slut så då tänkte jag att jag skulle se om du var vid din dator.Hoppas att du har kul men det är säkert jobbig också,du har ju rest lång jag ska lägga mig igen vi ska ju upp o jobba puss puss från din mamma.

2009-01-07 @ 04:08:42
Postat av: Kristoffer

Hoppas allt gått bra för dig! Får se om jag dyker upp senare i år i USA. Vore riktigt kul att få besöka dig! Du får uppdatera ofta så man vet vad som händer dig! Kommer du använda dig av någon resdagbok eller är det här du kommer beskriva ditt äventyr?



Puss och kram

2009-01-07 @ 13:41:10
Postat av: mamma

Hej Joakim jag kom hem nu ska se på glamour janne fixar mat fisk.jag vill veta om du har det bra o om du trivs vad du gör,hur det går,är det som du trodde?Love you min prins.

2009-01-07 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0