Snart är det dax :)

Lördagskväll så bjuder på lite mer discoliknande musik :P En låt som jag "hittade" på julafton då vi spelade upp lite bortglömda skivor....riktigt skön tycker :)



Både fredagen och lördagen har varit lugna och ganska liknande varandra. Har fixat med papper vad det gäller olika saker, plockat fram saker och gått igenom huset för vad jag ska ha med samt att packa ner lite här och där.
Väskan som jag har till min hockeyutrustning var nästan för liten.....hade tänkt haft fler träningssaker där i man blev bara hockeyutrustningen :P
Men generellt så tror jag att jag kommer få ganska bra med plats över i de fyra olika väskorna som jag tar med mig totalt (hangbagage inräknat). Detta eftersom jag packar väskorna för olika ändamål och tillfällen. Testade även på mitt skype med Frida så att allt funkade och det gjorde det :D Mycket smidigt och bra...borde man använda här hemma också, är ju gratis :P

Annars så var jag på min farbrors 50 års-kalas idag. Det var trevligt att träffa släkten lite på pappas sida igen, sker allt för sällan!! Dock blev det inte någon vinst på de trisslotter som jag hade köpt.
Är en liten kluven sak det med trisslotter tycker jag. På ett sätt skulle man bli ganska arg på sig själv ifall man gav bort en trisslott som det faktiskt var vinst på. Samtidigt vet man att den chansen inte är stor...vilket kanske gör det till en dålig present eftersom det oftast blir resultatlöst. Men samtidigt är det ju en fin tanke att man vill att den andre ska bli miljonär :P

Kan inte sova så mycket de senaste nätterna...tror att kroppen kan vara lite spänd/närvös undermedvetet. Eller så håller den mig uppe för att förbereda mig för tidsskillnaden :P

Good night...

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, tack du :) snart bär det av! nervös? :)

2009-01-04 @ 07:39:08
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du har en cool blogg jocke..! =)

Fräckt med klockan ...

Kraam C

2009-01-04 @ 17:40:45
URL: http://charlottepalmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Snart bär du av för din del. Hur känns det?

Ha så kul och uppdatera ofta.

2009-01-04 @ 22:04:48
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: lotta

kramar

2009-01-05 @ 00:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0