Yes, I´m...

Blev lite förvånad när jag gick igenom vilka låtar jag haft med på bloggen,och att Elton John inte varit med än. Så för att ändra på det direkt bjuder jag på en av hans många fina låtar. :D

 

På söndagen sov jag lite längre men var ändå att gå upp för att bege mig in till Manhattan igen :p På dagens schema stod det en Off-broadway show samt Super Bowl kväll på svenska kyrkan. Showen vi gick på var Altar Boyz och var väldigt bra och roligt...delar första platsen med Stomp. Efter det gick vi vidare till svenska kyrkan, som vi hittade tillslut efter en stunds letande:) Där hade ett gäng svenska ungdomar mötts upp för att titta på Super Bowl. Vi beställde pizza och hade lite godis/snack som vi kunde äta av. Blev lite svenskt godis vilket var ett tag sedan nu så det var väldigt gått :D Matchen var bra och man förstår att det är höjd punkten i hela USA!! Steelers vann vilket var de laget jag hejade på i finalen så har inget att klaga på.

Idag har det blivit en lugn dag. Var hemma under förmiddagen och fixade lite saker hemma samt hade min lektion. Jobbade på eftermiddagen igen och nu på kvällen har jag bara tagit en promenad samt skrivit på bloggen. Ska titta en stund på en film innan jag lägger mig. Hehe...skönt med ett inlägg då det inte finns allt för mycket att skriva och säkert skönt för er med att inte jämt ha massa att läsa:P

Hehe..kom på lite senare att jag glömde nämna två ganska viktiga saker faktiskt!! Det första är att jag måndagen den 2 februari har varit en månad i USA :P Tiden har gått väldigt fort men har varit mycket nytt i början så är nog till stor del på grund av det.
Den andra saken har med min rubrik, Yes, I´m" att göra. Och det syftar på att jag av barnen har blivit utnämd till den au pair de haft som lagar godast mat...samt av både barnen och föräldrarna till den bästa bilföraren de haft :D Jippi...så alla dagar framför spisen hemma med lagandet av olika fyrarätters måltider har gett resultat ;) Så det var nog allt nu...hörs snart igen.

Good night...

Parkering..hehe

Altar Boyz

Altar Boyz

Altar Boyz

:D 

Super Bowl och pizza!

Kommentarer
Postat av: mamma

Pizzan ser god ut o bra musik du bjuder på .Anna diggar dina låt val,Ann Mari är också inne o läser din blogg.Miss you.

2009-02-03 @ 13:53:34
Postat av: Frida

Va kul att de gillar din mat och bilkörning! :D Du får åka dit och övningsköra med dem sedan när de bli myndiga! :P En månad har gått väldigt fort, tur att tiden går så fort som den gör :)Humm..fyrarätters middagar? haha :) Saknar dig puss! :)

2009-02-03 @ 22:38:28
Postat av: Jonas

Stort grattis och fett kul med utnämningarna =) Fortsätt så, så kommer du gå långt ;)

2009-02-04 @ 16:56:31
Postat av: mamma

fyra veckor har gått i morgon är det en månad enl datum,vi saknar dig men är sammtidigt glada för din skull o att du skaffar dig denna fantastiska erfarenhet.ÄLSKAR DIG.

2009-02-04 @ 17:53:21
Postat av: mamma

jag tror att du har tjuvtittat på mig när jag har lagat mat!?o bilkörningen är väl också från mig det var med mig du övningskörde.men du är duktig på att lära dig o det bästa du vill lära dig.1mån jag vet. MISS YOU.

2009-02-04 @ 21:52:45
Postat av: Kristoffer

Härlig pizza :D

2009-02-05 @ 18:28:24
Postat av: Anonym

får man önska sig en låt så väljer jag,pokerface med Lady GA GA. I Love this song.kram.

2009-02-05 @ 20:20:02
Postat av: Alexander ( Brother)

jävligt goooooood ser pizzan ut :) en såååå skulle jag älska att få smaka på grrrrrrrrrrrrrrr :)

2009-02-06 @ 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0