Vår redan??

Bjuder på en fin och lugn låt...skön att bara blunda och sjunga med till :)


Det är väldigt bra väder här nu...runt 15 grader :) Dock tror jag väl att det kommer komma in en kallfront igen så är ju lite surt då man blir "lurad" om man säger så. Bättre att ha allt kallt på en gång och när det blir varmare så går det inte tillbaka så man får det gjort :P
Annars gjorde jag inget speciellt...jobba, träna och tittade på That 70s show...så bra!! :D

Onsdagen bjöd på samma fina väder :) Var på gymmet igen och börjar redan märka skillnad på bara två veckor eller vad det nu är. Men går fortare och lättare i början dock :/ Funderar även på att bli ännu seriösare med att köpa någon form av proteindrink eller liknande. Inte hittat i någon butik än men de har på gymmet, dock med allt säkerhet till dyrare pris, men kommer nog att pröva lite olika av dem för att se vilken jag tycker mest om och sedan ifall man hittar dem så vet man vilken man ska köpa massor av :D Den jag prövade var god i alla fall, innehåller 40g protein så tog bara halva och sparade till hockeyn på kvällen då 20g protein är helt okej. Men smakade som saft så undrar vilken sort protein det är i den...får titta upp det!
På kvällen var det hockey igen och det gick bra...gjorde ett snyggt mål :P Känner att kroppen blir bättre och bättre men seg i bena då jag körde ben på gymmet :/

Idag har det varit blåsigt men ändå inte allt för kallt :) Verkar som det några framöver i alla fall inte ska vara minusgrader....hoppas på det och att det bara blir varmare framöver :) Mina värdföräldrar är lite lustiga...det var dem som ville att jag skulle komma igång med skolan direkt och nu när jag vill göra så att jag är klar med allt till slutet av april så är de oroliga för att jag ska bli uttråkad i slutet av året och åka hem. Jag vill ha det gjort då jag vet att jag måste göra det någon gång ändå och nu vet jag att jag har tid så att man inte framöver, när man inte vet vad som händer eller hur det ser ut, måste anpassa sig för att inte missa skola.
Hade annars lektion idag igen och det är väldigt slappt..hehe :) Jobbade lite till och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och fixat bloggen. Ska titta på That 70s show innan jag somnar med. Har varit lite krasslig idag, beror nog på att värdpappa var dålig i helgen som var och nu har jag fått det lite...men kroppen jobbar emot bra så jag nyser mycket, tror det inte ska vara någon fara!!

Good night...

Proteindrink :P

Ingång till gymmet..

Omklädningsrummet

Fint..

Bastu :)

Dusch..

Gymmet!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fräscht gym! haha, proteindrinken ser mer ut som nån slags alkoläsk =P

2009-02-13 @ 12:47:54
Postat av: mamma

hej ett väldigt fint gym ser nytt ut.Kul att du tar tag i allt som du gör med kontakter,träning,skola hockey o allt du är duktig.Älskar o saknar dig så mycket.

2009-02-13 @ 19:36:35
Postat av: mamma o alla i familjen

Önskar dig en riktig fin Alla hjärtansdag VI ÄLSKAR DIG!!!!KRAAAAAAAMAR från oss alla.

2009-02-14 @ 15:40:19
Postat av: carolin

man luras bra faktiskt, köpte en kjol o shorts idag unra när jag kan börja använda det :D haha!

2009-02-14 @ 22:29:31
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0