That 70s show :)

Fått en önskan om att spela en låt, och som jag skrev när jag började med mina musik inlägg så kan man göra detta!! Denna artisten hade kommit med någon gång med mer än en låt men får vara med redan nu på grund av önskningen...


Ja, vad ska jag säga om tisdagen? Var inne i den lokala sportaffären som är tvungen att slå igen på grund av ekonomin i landet. De hade allt till halva priset så köpte ett par "hockeybyxor" som satt jätte bra och kommer att vara väldigt användbara framöver :) Pratade även med mamma, var någon vecka sedan så dax för det igen. ( hehe, jag tror det var i tisdags va?! ) Körde även min första seriösa vecka på gymmet men blir lite lättare vikter i början innan man hittar rätt nivå igen. På kvällen begav vi oss till Target, ett stort köpcentrum som har det mesta och till bra priser. Första gången för mig men lär inte varit den sista..hehe, verkar som en bra affär. Jag köpte ett par sporthörlurar som jag kan ha när jag springer på gymmet samt ute. Skönt med dessa som sitter bättre än mina andra samt verkar ha bättre ljud.

Igår. onsdag, var det gymmet igen på dagen. Hann inte med att göra så mycket mer än att ta det lite lugnt hemma. Denna kvällen blev det åter igen hockeyträning efter en veckas uppehåll. Detta för att jag inte haft någon klubba och kunde inte med att fråga ifall jag kunde låna en, en tredje gång :P I alla fall så gick det bättre än tidigare gånger och jag gjorde även mitt första mål :D Men det blev en spricka i min nya klubba så måste tejpa den med silvertejp eller något..hehe. Jag avslutade även filmen Babel som jag tyckte var bra och underhållande.

Idag har jag åter haft lektion...går smidigt och lätt vilket är skönt :) Jag var åter i sportaffären som snart inte har några saker kvar. Passade i alla fall på att köpa en t-shirt samt shorts till mig som jag kan ha när jag tränar eller bara vanligt när jag vill slappa eller det är varmt på sommaren :D Blev även ett blad som jag kan sätta på min Eastonklubba ifall det skulle behövas, en souvenir baseball med NY Yankees logga på samt en present till någon där hemma :P
Var på min bank och tog ut $ 400 då de i vissa affärer inte tar svenska kort....var bara en avgift på $2.50 vilket inte är mycket. Så det var skönt...varit lite orolig för att det skulle vara dyrare samt ifall det ens skulle funka. Tog samtidigt en titt på min internetbank och det är roligt när man ser på historiken, "Alingsås...." och "Time square..."!
Var även på ett stort matställe som även säljer lite andra saker till bra priser ifall man är medlem där. Jag hittade en tv-box, That 70s show som är väldigt bra, till ett pris av bara ca 900 kr. Har räknat på det att ifall jag ser 4 avsnitt i veckan, vilket jag har tänkt göra innan jag lägger mig på veckorna och inte kommer ha tid till mer, så är jag klar med boxen ungefär tills jag åker hem. Sen köpte jag Corona Extra öl till mig själv, för $ 27 fick jag 24 flaskor. Är ett bra pris och bra att ha ifall man vill ta någon innan man går ut för att festa i NYC då det är dyrt, som vanligt i sverige med att köpa på stället.
Nu ikväll har jag tagit det lugnt och fixat med bloggen...blir att lägga sig direkt för en ny dag imorgon.

Good night...

Target

Sporthörlurar

Sönder :(

Yankees

Blad..

Snygga och sköna!

Nice

Ha i hyllan sen :P

Stort och folk i kö tills det öppnar..

Sweet...

Min nya bästa vän ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

När jagnu gick in för att skiva så har Halens reklam på denna sida inför alla hjärtansdag.Låten gick inte att lyssna på i vårt land står det.Vill höra den!Fina saker du köpt.kul att se.Synd att klubban gick sönder,hoppas du kan fixa den,visa den för den du fick den av,jag hoppas du kan få en till ha ha.Miss you.

2009-02-06 @ 06:42:47
Postat av: Jonas

Snygga grejjer du köpt ! :) Tråkigt med klubban, men d fixar du säkert på ett lr annat vis ;)

KRam

2009-02-06 @ 11:28:29
Postat av: Alexander ( Brother)

tjaaaaaaaaaa, tråkigt med klubban. faan roligt att det funkar, var och skulle se om du var hemma innan men du hade åkt med barnen redan. tänkte översaska dig. sitter nu på time square .. nu tar en bit mat kollat lite i affärer och mött upp några vänner som bor här. kolla om du e hemma senare med =) kan vi feeeesta hela nätterna, hörs snart =) ciooooo hermano

2009-02-06 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0