NBA :)

En av de bästa låtarna någonsin gjorda?........


Jag var ledig även på måndagen då det var President´s day i USA och min värdmamma var ledig från sitt jobb så hon var med barnen. Jag tog mig tid på för och eftermiddagen till att gå på gymmet samt min klass. Körde "spinning" denna gången på gymmet då jag antagligen inte kommer ha tid för gymmet mer denna vecka eftersom barnen har lov och då jobbar jag nästan hela dagarna.
På kvällen åkte jag in med en au pair vän och tittade på Monday Night Magic....var en rolig och fräck show. En av de som uppträdde var Dr. David, " The great throwdini", Adamovich som har 21 världsrekord i knivkastning!! Köpte också lite presenter...blev något till en där hemma och sedan "tummumi" till mina värdbarn som de sak få som tack för vad jag fick av dem :) Köpte också lite saker från showen som minne och så....

Idag så har jag varit med barnen hela dagen och gjort lite av varje. Sen på kvällen kom värdmamman hem tidigare så att jag kunde åka in till NYC och MSG (Madison Square Garden) för att titta på New York Knicks som mötte San Antonio Spurs i NBA basket. Var riktigt stort, coolt, roligt och häftig känsla att vara där :D NYK vann tillslut på övertid med 112 - 107 vilket gjorde kvällen ännu bättre...vi som tittade var en grupp på ca 50 personer, de flesta au pairer. På banan fanns Tim Duncan, en väldigt väldigt bra spelare och på läktaren satt Eva Longoria samt Whoopi Goldberg....lite fräckt :P
Nu efter jag kommit hem så har jag fixat som vanligt lite i rummet och med saker samt bloggen. Kände att det var bäst så då det skulle kunna bli för många bilder ifall jag inte gjorde dessa dagarna nu idag.

Good night...

Monday Night Magic

The great throwdini

Monday Night Magic

MSG :D

Matchen

En som friade till sin tjej i publiken:D

Coolt :P

Kommentarer
Postat av: mamma

hej häftiga bilder du tagit kul att sedem o platserna du är på.du gör så mycket allt verkar så roligt.o vad mycket det finns att göra o gå på.Ha det bra .kram min prins.

2009-02-18 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0