Happy Valentine <3

Vet inte mycket om rapp men vet att 2pac och Changes är bra!!



Körde sista passet för veckan på gymmet, gick bra, samt tittade på filmen Sweeney Todd med Johnny Depp. Den var bra för att vara en musikal. Vädret var väldigt fint och skönt :D På kvällen åkte jag till en annan au pair och slappade framför tv:n och spelade lite Wii med.

Hehe...jag vaknade 07:35 och flög ur sängen och trodde att jag hade försovit mig. Tog mig en minut innan jag kom på att det var lördag och att klockan inte ringt för att jag började först klockan 11:00. Alla hjärtans dag och jag jobbade i fyra timmar och gjorde inget speciellt. Fick lite godis av familjen och några kort. Värdmamman tjatade på pojkarna ifall de vill göra olika saker fast den yngsta redan haft en match på morgonen och den äldsta skulle ha match senare på dagen. De sa till henne att sluta tjata...den tiden de är lediga vill de bara ta det lugnt och slappa, vet hur de känner. Sen hjälpte jag även värdmamman med att överföra bilder till datorn samt bränna de till en cd. Skönt att göra lite annat för henne än att jobba och hjälpa till....bygga lite starkare band. 
På kvällen blev det utgång som var väldigt bra och trevligt. Började med att vi åkte till en au pair och "förfestade" lite och snacka. Sen åkte vi in till NYC där vi under resansgång snackade med collegetjejer som vi fick nummer av, så får se till att höra av sig framöver till dem. 
Vi tog oss sedan till en tjej i SOHO som det visade sig kommer från Dalstorp och känner min hockeykompis Per :D Hehe...världen är bra liten ibland!! Dock när vi kom dit så var det dax att dra sig till klubben vi skulle vara på, Aspen, som var bra och fint. Bra musik som gjorde att kvällen blev väldigt lyckad....gick till Mcd innan jag tog 05:35 tåget hem. 

Idag, lite ironiskt, vaknade jag 13:15 och blev sen, väldigt sen till mitt LCC möte som började vid 11:00 :P Tänkte på mötet tidigare på lördagen men glömde ställa klockan när jag kom hem på söndag morgonen!! I alla fall åkte jag ner dit för att se ifall några var kvar och det var två som åkte skridskor kvar. Snackade lite med dem innan jag ringde och mailade min LCC för att förklara. Hon sa att det var lugnt då jag hörde av mig samt åkte ner efter hon åkt. Skönt det...man gör väl inget  speciellt viktigt så men man får bara missa två möten under året och inte roligt att redan ha missat en efter bara två gånger..hehe.
Jag åt sedan middag med två på ett ställe i Larchmont...var sådär. Får se ifall jag går dit igen då det var ganska dyrt..ska i alla fall ta annat än denna gången i så fall. Sen åkte jag vidare med en av au pairena och såg filmen Notorius i New Rochelle. Var en väldigt bra film!! Hem igen och tittade runt, slappade och fixa med bloggen :) Ska lägga mig nu...

Good night...

Fint

Min andra proteindrink. 20g protein...smakade dock lite konstigt.

Sött :P

Ja...

Good!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att än en gång läsa din blogg.Väldigt fint väder man får vår känslor.Snällt att de tänkte på dig på alla hjärtansdag.Längtar efter att komma o hälsa på dig.kram mamma.

2009-02-16 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0