"Are you his brother or what?"

Är redan slutet av veckan och helgen ligger inför våra fötter så tänkte höja tempot lite :P Håll till goda...



Vad bjöd tisdagen på? Hmm...jag jobbade, som vanligt och gick på gymmet igen efter över en veckas uppehåll pga pojkarnas lov. Skönt men jobbigt att komma igång igen...köpte dock ett storpack med proteindrinkar som jag ska ha ett tag framöver. 30g protein, smakar bra och verkar vara det med :)
På kvällen när jag var med den yngsta av pojkarna på fotboll så frågade en av hans lagkompis ifall jag var Matts bror eller något...hehe. När jag förklarade för honom avslutade han med, "So you are his babysitter!", hehe.

Onsdagen började som vilken annan dag som helst. Jobb och gym för att sedan jobba igen. Dock blev jag dålig mot kvällen och fick feber, min egna diagnos. Detta gjorde att jag inte kunde åka och spela hockey :/ Två veckor utan det nu...fick vila upp mig istället. Men skönt det med och extra mycket om man verkligen behöver det så vad ska man göra??
Titta på That 70s show som är lika roligt som vanligt..skönt att ha kommit igång med det nu igen med, sin enga lilla mys stund i sängen :D

Idag så var jag trött och fortfarande hänging från dagen innan så la mig för en timma efter att jag hade jobbat mina två timmar på morgonen. Sedan var det dax att fixa med lite saker och i rummet samt att ha lektion. Kände mig dock bättre ju längre dagen gick och är väl okej nu antar jag :P Vi tittade på Seinfeld och Simpsons på lektionen vilka är två av mina favorit serier...så det var en väldigt bra lektion!!
Sen var det jobb igen och nu ikväll så har jag inte gjort mycket. Blir sängen efter att bloggen är uppdaterad.

Good night...

Ska bli stark ;)

Här kommer lite andra saker som jag har köpt på mig så långt...

Tunn skön tröja..

Snygg vit t-shirt

En färgglad shorta..

en tunnare, grå mössa :P

Lite varmare skor :)

Gråa, lite

Min gymväska :P

Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygga grejjer du köpt! tråkigt att du varit lite sjuk, men du verkar ha d rätt skönt och kul med fortsatt framgång ändå? :)

Keep going strong! Peace/ Jonas(din vän i sthlm)

2009-02-27 @ 07:17:27
Postat av: mamma

skönt att du mår bra nu!!!!visste inte att du mådde dåligt.va rädd om dig.Jätte fina saker duköpt o märkes grejer,vi måste verkligen komma till dig så vi kan ta med oss en del hem åt dig.Älskar o saknar dig kramar från mig.

2009-02-27 @ 09:55:22
Postat av: carolin

nice grejs :)

2009-02-28 @ 00:49:57
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0