Merry Christmas!

En skön låt med ett sant budskap :D
Denna vecka så långt har sett ganska likadan ut. Barnen har varit lediga så jag har jobbat lång dagar och gjort ungefär detsamma med pojkarna varje dag. Bland annat att åka släde och göra ett hopp i trädgården :)
Onsdagen bjöd på en av julklapparna från värdmamman...en Rangers match :) Gick tillsammans med pojkarna på kvällen. Var en bra match och vi hade det väldigt trevligt. Rangers vann med 4-1. Var två slagsmål och Henrik var populär bland publiken :)
Igår slutade jag lite tidigare då föräldrarna slutade sina jobb tidigare. Gick på kvällen över till en annan au pair för att ha ett litet svenskt julfirande. De hade gjort väldigt fint och köpt samt lagat typisk svensk julmat. Roligast var dock att få umgås med Erika...hade velat att det blivit längre!!
Idag var det julfirande i USA. Pratades om att gå upp 07:00 men den yngsta vaknade först vid 08:30. Så då blev det att öppna paketen direkt samt äta en liten speciell julfrukost. Pojkarna gillade presenterna de fick samt sakerna från mig. Värdföräldrarna gillade sakerna de fick också så det var ju bra :)
Jag fick fina kort av barnen där de hade skrivit i dem. Pengar av föräldrarna och en tröja samt godis typ.
Fick mig en överraskning då mamma hade lämnat kvar ett paket till mig då de var här i juni...var skoj :P
Och så hände det igen...min andra tår för året kom när jag öppnade presenterna jag fick av Erika. Var väldigt fina och bra saker!!
Har även slutfört min packning..åker ju till Las Vegas ikväll. Ska snart dra mig för att åka till flygplatsen, JFK. Så ni kommer inte höra något av mig på en vecka...vilket är som vanligt ;)
Hoppas ni alla får en trevlig avslutning på året och att det nya kommer med positiva dagar!
Good and a happy new year!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en bra vecka i LV sås ses vi nästa år:) Njuuut!

2009-12-26 @ 01:28:29
Postat av: familjen

Hejigen God fortsättning på julhelgen!Så många o fina julklappar du fått.Ha nu en trevlig semester o jag säger det med Njut!!O Gott Nytt år!så hörs vi.kram från oss alla.Fira nyår i Las Vega är inte alla förunnat!!!

2009-12-26 @ 19:16:29
Postat av: familjen

Hej igen o GOTT NYTT ÅR O GOD FORTSÄTTNING KRAM!!

2010-01-01 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0