Lucia :)

Denna veckan som kommer, kommer jag få drömma lite mer än vad jag brukar...
Veckan har varit otrolig, snabb, vanlig och enformig, allt på sina olika sätt. Fast det jag minns och saknar är när den var otrolig :)
Var på gymmet i onsdag och körde spinning. Ska försöka göra en cd till instruktören som sa att hon tyckte svensk musik var bra och vill lyssna mer på det. Hon nämnde också att vi au pairer borde skriva en bok om vårat år...inte helt omöjligt att det görs :P Hehe..
Annars har jag fixat lite med saker i rummet och så, tittat på That ´70 show..är inne på sista säsongen nu :O
Helgen började med att jag åkte in till Manhattan och gick på en "Holiday fair" som de hade på Grand Central. Köpte för övrigt en present där idag, som jag såg igår, då jag åkte in en snabbis idag söndag också.
Efter det gick jag vidare till att titta på marknaden eller vad man ska säga som de har i Bryant Park, även öppnad en isrink där man kan åka på...väldigt mysigt. Sedan gav det sig av till Trinity church vid central park för att titta på den svenska lucian. Var väldigt roligt och mysigt. Många svenskar och älskar jullåtarna och hela stämmningen men kommer i. I kören var också Erika som var väldigt fin och sjöng bäst av alla..hehe ;P
Annars så jobbade jag fem timmar under söndagen, var dåligt väder och pojkarna var inte sugna på att göra något så var hemma hela dagen och hade det ganska soft och enkelt. Åkte efter det som sagt in till NYC och snabbt tillbaka. Fixat på datorn och ska se en film innan jag lägger mig...
Good night...

Kommentarer
Postat av: familjen

Hej ja det är en sött tjej!

Du hittar ff på mycket att göra det är kul.Älskar dig puss o kram.från oss.

2009-12-14 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0