Elva månader - 11/12

Ja, eftersom jag redan skrivit ett inlägg denna veckan så kommer du ju vara lite mindre att skriva om nu.
Fredagen var en otroligt bra dag :D Det löste sig bra på morgonen med allt då jag åkte för att köpa födelsedagstårtan till den äldsta pojken. Tiden efter det och innan jobbet kallade igen tillbringades med Erika.
Fick också de andra sakerna som jag beställt, bland annat ett baseball bat :)
Tittade på kvällen på Noll tolerans som är första filmen i serien om Johan Falk, riktigt bra. Känns nästan som en hollywood film med mer action. Inte riktigt gett det ens chans tidigare men har ju inte kunnat undgå all positiv feedback det sista så var tvungen att ge det ett försök :)
Igår hade jag då varit i USA elva månader. Helt otroligt vad snabbt det gått. Kommer ihåg att man i början tittade och funderade på hur det skulle vara när man väl var där jag nu är...
Åkte in till city med Erika och Magnus som kommit tillbaka efter fyra månader i Sverige för ett besök. Vädret var riktigt dåligt, regnade mycket, så blev hela två bion..hehe. Först, the blind side, som var riktigt bra och sist Paranormal activity som var bra gjord för att vara en lågbudget film men inte så skrämmande tycker jag. Fast blev lite när jag senare på väg hem började fundera om den :P
Annars så gick vi runt lite, åt, gick på irlänsk bar och hade det allmänt trevligt.
Idag så var det äldsta pojken, Michaels, födelsedag. Började dagen med att jobba fem timmar. Han var glad över sakerna han fick av mig vilket var roligt att höra :) Sedan så åkte vi och tittade på den yngstas hockey match som dem vann. Åkte direkt vidare till en japansk restaurang och åt där de lagade maten framför en...aldrig testat det eller japanskt tidigare men det var gott och fräckt. Otroligt skickliga kockar!
Ska innan jag lägger mig titta på andra filmen i serien Johan Falk är tanken...får se hur det blir :P
Good night...

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att han gillade dina presenter med tanke på hur mkt tid och omtanke du la ner på det! Var du på en japansk restaurang?:O Hör och häpna, sushi next!:P

2009-12-07 @ 20:18:31
Postat av: familjen

Hej igen!Ja fattades bara så fina saker du ger bort!Tårtan den skulle man varit med o ätit utav.Kram.

2009-12-08 @ 06:48:29
Postat av: Remenaldo

tack, va söt du är :)

du va själv rätt lik alvin lr nån av de där chipmunkarna ;) hehe

2009-12-09 @ 17:35:18
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0