Six flags :D

Vet inte ifall jag haft med denna låten tidigare men skall enligt min lista inte haft det. Och skulle jag nu haft det så gör det inget då det är en av mina absolut favoriter, dels vad det gäller musik, film och skådespelare :) 


Det som varit annorlunda, från övriga veckor, denna vecka ä var att det i tisdags var sju månader sedan jag kom till USA.
Familjen köpte en ny bil, en Lincoln Mercury MKX, som jag redan fått tillfälle att köra några gånger. 
Jag tog det bara lugnt i helgen med mycket film på lördagen och åkte till, som rubriken säger, Six flags med väedfamiljen. Är en av USAs största och mest omtyckta nöjesfält :D

Good night...

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med dig,det är en jätte fin låt.Jasså ny bil,kul att kör kan jag tänka mig.Det nöjesfältet missade vi.annars var vi nog överallt.Älskar dig kram mamma.

2009-08-11 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0