Semester :D

Ja, då var det daxs för...


Denna veckan har det varit som vanligt så sätt men mycket att fixa vad det gäller inför semester. Titta så att alla biljetter är okej, hur och vart man ska samt packa det man ska ha med sig. Har idag tagit fram det jag ska ha med mig...ska packa ner det efter jag skrivit detta inlägg.
Idag var också min sista dag vad det gäller min deff :P Skönt att ha det över..varit jobbiga fyra månader så sätt men känner att det nästa år på hemmaplan kan bli ännu bättre. I alla fall så väger jag nu, med lite fett på kroppen, 70 kg och när jag började vägde jag ca 75 kg. Så om allt gått som det skulle och känns som så har jag blivit av med 5 kg fett eller som mamma skulle säga, " fem magarinpaket" :) Hehehe...

Hoppas ni har det bra så hörs vi igen söndagen den 30 augusti när jag kommit hem...ifall jag orkar skriva något då :P

Good night...

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Trevlig semester önskar vi dig.



Va rädd om dig.



Ann-Mari & Göran

2009-08-21 @ 07:16:50
Postat av: mamma

Ja,trevlig resa,jag älskar dig!

jag önskar att jag kunde gå ner några margarin paket.kram mamma.

2009-08-21 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0