Jones Beach :P

En passade låt av ett skönt band...


Händer inte så mycket speciellt just nu efter som jag denna och förra veckan legat lågt för att spara lite extra pengar till min semester. Men det är som vanligt..barnen i camp, jag på gym och fixat med semestern. Jobbat och hittat på saker med barnen på kvällarna och sedan tagit det lugnt på rummet innan jag lägger mig.
Hade dock en otrolig huvudvärk i fredags efter att jag varit vid polen med den yngsta pojken och dykt ner för att hämta en sak. Trycket blev så stort att det i höger öra pressades in vatten eller vad man ska säga och när jag under dagen sedan försökte pressa ut det igen så gav jag nog mig själv huvudvärken :/ Men är bättre nu men tror nog det är pyttelite kvar...

Annars så åkte jag med värdfamiljen till Jones Beach på lördagen. Första gången jag är vid stranden i USA och det påminnde mycket om Falkenberg som liten...fast det var mycket större/länge här. Jones Beach ligger på Long Island och var bara en del av alla stränder som finns där...
Idag har jag bara tagit det lungt, jobbat vidare på detaljer vad det gäller min semester. Även var jag på Harry Potter och såg den på IMAX med 3-D början...var grymt med 3-D, aldrig sett det innan. Annars så var filmen okej, kändes som en transportsträcka mer till de sista filmerna med lite detaljer och så om saker och personer generellt i storyn.

Good night...





Mycket sådant under hela dagen..

Reklam igen..

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin strand ,det var väll härligt o på tiden att komma till en strand.Hoppas att du snabbt blir bra i örat,annars får du väl gå o kolla det.

Ha det nu bra på din semaster o var rädd om dig.Älskar dig kram mamma.Din pappa o alla de andra hälsar.

2009-08-17 @ 16:19:04
Postat av: Jonas

Haha min beach?! =)

2009-08-18 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0