100 inläggsjubileum...

...firas med en av de bästa låtarna jag någonsin hört som jag hittade i den klassiska filmen, Road house.


Förra helgen så var jag ute med delar av killgänget på lördagen och hade det skoj inne i City :P 
Blev det tidiga tåget hem på söndagsmorgonen så tog det vara lugnt hemma resten av dagen när jag väl vaknat.

Veckan var som vanligt. Pojkarna i "camp" och jag på gymmet..hehe. Hade ett nytt möte på tisdagskvällen, var sex veckorsedan senast, men sades eller gjordes inte så jätte mycket.  
Annars jobbade jag fem timmar på lördagsmorgonen innan jag följde med familjen på en Off-broadway show. Den var okey och skoj att få följa med och göra saker med familjen då och då. Efteråt stannade jag i city och mötte upp en svensk kompis som jag, tillsammans med hennes vänner, festade med :D
Och som ni kan gissa blev det det tidiga tåget hem på söndagen....men inte mycket sömn då jag var tvungen att ta ett tidigt tåg in tillbaka till city. Detta för att jag blev bjuden att följa med på en Mets match av en killkompis som tyvärr ska åka hem till Sverige då hans au pair år nu är över. Roligt hade vi det på matchen fast den var lite försenad pga att det regnade. 
På kvällen när jag kom hem tog jag det bara lugnt och fixade med lite smått som vanligt...

Good night...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Joakim!100 inlägg...inte dåligt!kul att läsa om vad du haft för dig Saknar o längtar efter dig.Många kramar mamma.

2009-08-04 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0