Påsk :)

En väldigt skön låt...letade upp den efter att hört den i en film för några månader sedan.



Helgen har varit lugnt. Jag jobbade som vanligt på förmiddagen under lördagen och sedan tog jag det bara lugnt innan jag på kvällen åkte med två killkompisar till "New Roc". Där gick vi till en spelhall och prövade lite olika spel...stora och maktiga spel vissa men inte jätte roligt dock. Men skoj att ha prövad på en typiskt amerikanskt "Arcadegame". Innan jag gick och la mig, för att det var sista helgen innan min "deff" börja, så satte jag på en svensk film och åt godis i massor, hehe :P Det blev den första Wallanderfilmen...tycker de är bra och intressanta :)

På söndagen var det påsk i USA och jag hängde med min värdfamilj till kyrkan, dels för att dela högtiden med dem och få den kulturella erfarenheten, men också för att de alltid går till kyrkan på söndagar så ville se hur deras kyrka och gudstjänst är här i USA jämfört med Sverige. Sedan på eftermiddagen åkte vi över till en annan familj för att ha påskmiddag med dem...maten var okej, inget speciellt så, ganska enkelt men ändå inte :P Lekte lite med barnen och åkte sedan tidigare då det ändå är min enda lediga dag!!
Blev den andra Wallanderfilmen på kvällen samt påskgodiset som jag fick av familjen. Undrar hur de nya filmerna kommer bli nu när Johanna inte lever längre...finns risk för att de inte blir bra längre :/ Hatar när de har samma karaktär men en annan skådespelare...det funkar helt enkelt inte, blir inte samma sak!

Idag så började jag min "deff" :P Har jag sett fram emot...tyvärr så har inte mina kosttillskott kommit än men hoppas de kommer tidigt i denna veckan och inte sent. Var på gymmet och har gjort en helt del idag faktiskt vad det gäller mitt jobb...lite små saker som behövdes göra men som totalt tog tid. Blir nog en sådan dag imorgon med men kommer bli lugnare dagar sen i veckan när det väl är gjort....
Ska ta och titta på That 70´s show innan jag lägger mig..ska försöka komma i säng senast 2300 varje dag nu...skönt med sömn :P

Good night...

familjens

familjens

Påsksöndag i kyrkan

Påskgodis :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej det var inte lite godis du fått.Lycka till med din deff.kram

2009-04-14 @ 07:03:18
Postat av: Anonym

Hej det var inte lite godis du fått,ser gott ut.

2009-04-14 @ 07:04:50
Postat av: Frida

Jag älskar den där låten! =) Den där korgen såg inte helt fel ut heller! :D Kramar!

2009-04-14 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0