Ibland undrar man...

Kommer en liten klassisk partylåt för att få er alla i rätt stämmning för helgen :D



Vad hände i tisdags undrar ni då eftersom ni läser detta..hehe:P Ja, som sagt så är det ganska inrutat på veckorna. Detta vilket jag själv har gjort för att "alltid" ha något att göra samt att tiden går snabbare då man går från en sak till den andra. Men utöver skolan så fixar jag med småsaker hemma och tar det lugnt. På kvällen tittar jag på That´ 70s show, film, läser bok eller bara tar det lugnt framför datorn.

Onsdagen så blev det gymmet, titta klart på filmen, American gangsters som var bra...Denzel Washington är väldigt duktig skådespelare!! Jag ringde även hem och pratade med mamma..."Ibland undrar man" som sagt vad det är för samhällen vi lever i idag. Kvällen blev det That´ 70s show.

Torsdagen blev inget undantag från det normala. Jobb, träning, jobba och.....eller vänta, det blev TVÅ That´ 70s show ;) hehe...

Idag fick jag tummen ur och satte upp lite kort som jag fått hemifrån. Legat och väntat på det nu i två månader tror jag. :D Fint blev det i alla fall och roligt att kunna titta på då och då!! Annars har det varit jobb och skola. Ska titta på, ja gissa..hehe, That´ 70s show innan jag lägger mig.

Good night...

Och just det...kan bli så att jag, om det inte händer något speciellt, uppdaterar på måndagar för helgen och fredagar för veckorna. ( Med reservation för undantag )

Fint i rummet :D 

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint du gjort det med korten,roligt att ha uppe de så lätt att titta på.Vad det gäller samhället vi lever i så finner jag inga ord!Älskar dig.kram mamma.

2009-04-04 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0