Första steget klart...

Till er som tänkt göra dansgolvet farligt i helgen :)



Ni får ursäkta att det dröjt en hel vecka innan ett nytt inlägg men har av någon anledning varit mycket att göra denna veckan...eller så har jag bara varit lat? :P Hehe...

Vi börjar i alla fall med förra helgen som inte bjöd på så mycket nytt eller märkvärdigt. Lördagen tog jag det lugnt hemma och tittade efter saker på internet samt såg på en till Wallanderfilm :)
Söndagen var jag inne i NYC och drog runt lite innan jag möte upp två andra au pairer och såg en film, State of play, som var intressant och spännande :P Innan detta hade jag dock hunnit ha ett LCC möte där vi gjorde "rock climbing" vilket var roligt att pröva på och gick ganska bra...men man blir ganska trött fort så man blir typ bara sämre ju längre man är där..hehe.

I veckan har det inte hänt så mycket speciellt. Jag har jobbat som jag brukar och tränat mina sex pass på gymmet. Ska dock gå igenom och fixa lite "nya" tränings och matscheman till nästa vecka. Detta då mina kosttillskott ska komma samt att jag redna tröttnat på att äta kalkon och kycklingbröst så många gånger i veckan..hehe:P
Den yngsta lirade baseball i onsdags och i går så fick jag mina Ray-ban solglasögon som jag köpt från Macy's....det som är första steget till min nya look inför sommaren. Deffen, håret och kläderna är trea andra steg :)
Jag hade min näst sista lektion idag vilket är skönt och lite kusligt att det ändå gott så fort till denna stund. Kommer ihåg i början när jag tyckte att det var en lång väg att komma till denna punkt.  Ja, det var nog det mesta..:P

Good night...

Rock climbing

Snygg

ja...NYC hehe

Marknad

Coolt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kul att få reda på lite vad du gjort.En sådan marknad vill jag gå på.Snygga solglasögon.kram mamma.

2009-04-26 @ 17:00:26
Postat av: Bella

sånna solisar har jag mee ;)

2009-04-28 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0