Filip och Fredrik samt Martin Stenmark och Andreas Johnson!

En låt som jag lyssnat många gånger på i bilen med pappa på våran väg till farmor och Falkenberg :D



Vill börja med att säga att min helg var väldigt bra och roligt :D

Lördagen blev en slapp dag och jag åkte bara över till en annan au pair i Larchmont för att titta på film, såg The day after tomorrow, som jag redan sett förr men fanns ingen annan bra just då :P

Söndagen blev desto bättre!!! Åkte in till city runt 1200 och gick runt lite i affärer och tittade innan det begav sig till svenskakyrkan. Där skulle vi ha lite påskpyssel tillsammans med Filip och Fredrik samt Martin Stenmark och Andreas Johnson :D De är alla verkligen sköna killar och roliga som uppfattningen man får genom TV:n. När jag pratade med Fredrik så berömde han till och med mitt brösthår..hehe :P
Senare på kvällen prövade jag på Wendy´s som jag hört massa bra om, men blev dock besviken...ska ge det en till chans någon dag igen och gick jag på bio tillsammans med Magnus, en annan manlig au pair. Vi såg 12 rounds som var en okej film..slutet var väl bäst.

Idag fick jag dels ett påskkort hemifrån vilket var fint och trevligt...dock en vecka tidigt?! Fick även mitt första UPS-leverans på en beställning jag hade gjort :) Annars så har pojkarna "spring-break" så jobbar långa dagar denna veckan. Vi gjorde inget speciellt då det var en regnig och dålig dag...den yngsta hade en playdate. Annars har kvällen varit lugnt med lite tittande och fixande :P

Good night...

Påskpyssel

Filip och fredrik

Andreas Johnson och Martin Stenmark

Besviken :/



Gott!

:D

Kommentarer
Postat av: mamma

En kändis träffar kändisar!Kul att se dig på kort det var ju länge sedan nu.Häftig video till musiken o låten känner jag igen o vet att din pappa gillar den o han lyssnade mycket på den förr,bra musik val.puss o kram.

2009-04-07 @ 06:48:12
Postat av: Jonas

Coolt! Jag läste faktiskt lite om d där i expressen :) (se länk: http://www.expressen.se/noje/1.1524692/au-pairer-pysslade-med-filip-fredrik ) Var Filip och Fredrik lika roliga irl, som de verkar då man ser dem på tv..? =)

Kram Jonas

2009-04-08 @ 10:10:59
Postat av: mamma

hej jag var inne o läste på expressen om påsk pysslet med kändisarna,kul ska va på tv kanal 5 19 april.kram.

2009-04-08 @ 14:21:47
Postat av: Ann-Mari Swahn

Glad Påsk!

Det var väl kul med lite påskpyssel tillsammans med kändisarna fint gjort av dom att besöka er på Svenska Kyrkan. Hoppas du gjorde något fint.Ha det nu så trevligt i helgen, och var rädd om dig.Vi kommer att fira påsken i Björkäng som vi brukar tillsammans med barn & barnbarn.

Kramar från Ann-Mari & Göran.

2009-04-09 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0