Deff - Beach 2009 :)

Helgmusik :D



Hmm...tror inte tisdagen hade något speciellt! Körde Cardio innan jag åkte till min klass. Förra året körde jag efter ett upplägg som min bror tipsade mig om men har läst och tittat runt på nätet en del de senaste dagarna och hittade ett "nytt" upplägg som jag tänke ta och testa. Jag laggade även fyra portioner av råris och kycklingbröst...hehe, All by myself :) Blev That´ 70s show på kvällen.

Onsdag så slutade den yngsta redan 11:30 vilket innebar att jag jobbade lite längre. Dock hann jag med två träningspass denna dagen. Blev löpning 30 min på förmiddagen och sedan ett styrkepass på kvällen :P Annars så hade den yngsta sin första baseball match för året och de gick bra både för honom och laget...de vann samt att han var matchen lirare :P
Just det ja....jag har varit hemifrån i 100 dagar nu!!

Torsdagen bjöd på ett samtal hem till pappa, var roligt att snacka lite och se vad som händer :) Blev styrketräning och jobb som vanligt. Kom även fram att det ligger ute en film om min äldsta värdpojk på youtube gjord av en annan kille där han sjunger dåliga saker om han :O Föräldrarna har pratat med polisen och kanske kommer stämma dem...dåligt val, pojke med två advokater till föräldrar :P

Idag så blev det cardio igen innan skolan. Vi hade ett test förra lektionen, inte för att resultatet spelar någon roll men jag fick 91% vilket skulle ge mig ett A i deras betyg skala :D Gjorde idag kalkonbröst med råris och köpte ett par träningshandskar för att se ifall de kan reducera valkarna jag får från träningen. Annars jobb...inte för att jag tror att ni inte vet att jag jobbar men :D

Ps: Mitt kosttillskott har inte kommit än..ska ringa och fråga vad de håller på med imorgon :) Ds.

Good night...

Matlagning :)

Matthew slår..

Mat igen :)

Snygga :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du har det bra fortfarande av vad jag kan förstå,det gör mig glad."nej,inte så smart att ge sig på en advokat familj"men han kanske inte vet det!?Ha det nu bra kram.

2009-04-18 @ 07:54:06
Postat av: mathildak

värst vad tiden går du! det är inte klokt! och tänk så fit du kommer bli så som du tränar. jag jobbar på't. men har inte fått några valkar in händerna än. måste betyda att jag tränar för dåligt.

we hears :) kramkram

2009-04-22 @ 23:10:13
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0