Softish :)

Tack vare ändring i mitt träningsschema blev måndagen till en riktig slapp dag. Verkligen något jag behöver som annars inte gör något annat än softa ändå ;) Men några händelser har trotts detta inträffat och jag har fått några ytterst få saker gjorda!

Ringde till amerikanska ambassaden i Sthlm på eftermiddagen för att få svar på några frågor angående visum till USA. Självklart hade de inte telefontid just då så jag fick surfa runt på deras hemsida för att hitta svar, vilket till tillslut gjorde även om det inte var allt för lätt.
Efter den urladdningen kände jag att jag behövde samt förtjänade vila och tittade på fyra vänneravsnitt. Lite oväntat ringde det från jobbet, Posten, och undrade vart "Tv:n som jag körde i fredags" hade tagit vägen :O Jag förklarade att jag inte hade kört någon tv och efter en timma ringde de upp igen och sa att jag inte behövde oroa mig längre....skönt!!

Resten av kvällen blir slapp, kan dock inte bli slappare, med några fler vänneravsnitt sant att prata skvaller på msn :P Morgondagen kommer i alla fall bli mer händelserik och roligare...dels för mig samt för er som läser:D

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0