Man kan inte få allt!!

Hehe....tyvärr började inte dagen som mina abitioner var avsedda för. Hade klockan på 10:00 men blev 12:00 innan jag gick upp :P Detta gjorde att min promenad inte blev av samt att jag nästan hoppade över min träning med!! Detta pga att jag började jobba vid 17:00 och blir stressigt samt jobbigt att ordna med mat och ombyte efter träningen samt innan jobbet när man bor ute i Sandhult och tränar i Borås. Men jag tog tag i mig och skyndade mig samt planerade så att jag hann träna, äta hemma hos pappa, och sedan åka till jobbet.
På jobbet gick det bra och var inte så mycket att göra...slutade 19:45 vilket är 45 min tidigare än planerat men hade kunnat bli ännu tidigare om gatusystemet inte hade haft ett bristande system samt jag kanske varit lite mer uppmärksam?! Hade ett paket till en adress, tittade upp det på Eniro och begav mig dig. När jag kom fram fanns det inte rätt antal hus på gatan och jag fick sedan reda på att det fanns en gata med samma namn lite utanför Borås, men inom Borås kommun!!!! Jag tittade ju bara adressen på paketet och inte postnummret men tycker faktiskt att man bara ska ha en gata med ett visst namn inom samma stad och dess omnejd!!! Okej om samma namn finns i gbg eller sthlm, vilket det gör, för då vet jag ju ändå att det inte är dit jag ska.
I alla fall så åkte jag sedan tillbaka till far min far för vi hade planerat att titta på film men blev CL fotbollen istället...funkar lika bra för mig:D Är nu hemma och tar det lungt...blir nog en film innan sängen.

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0