Lyckad helg...

Första gången jag gjort lite uppehåll i mitt skrivande. Men har varit mycket i helgen och annat som haft högre prioritet :)

Lördagen blev först inte som jag hade "planerat" och hoppats på men blev helt okej tillslut ändå. Jag tränade styrka på eftermiddagen och fick ta en liten vilopaus i mitten av passet då jag avbröts av ett mycket trevligt samtal, beroende  på och ur vilken synvinkel man ser på det!! Sen på kvällen blev det att jag åkte till några gammla hockeykompisar och förfestade innan vi drog ner till stan. Var väldigt trevligt att träffa killarna igen och även prata med de man träffade på stan. Blev ingen "dricka" för mig den kvällen då jag skulle jobba 12:30 dagen efter, inte värt att chansa när det är alkolås på jobbet :P hehe Men kvällens höjd punkt var mötet med personen som jag nog gör bäst i samt bäst kan kalla....." I've never seen you looking so lovely as you did tonight,  I've never seen you shine so bright".

Söndagen började lugnt och jag var på jobbet vid 12:30. Dagen gick bra och fint men tog längre tid än förra gången och än vad jag hade räknat mig. Varför vet jag inte riktigt men skyller på att jag hamnade bakom traktorer, övningskörare samt att postboxarna krånglade!! I alla fall vägdes dessa problem upp av kompisen som jag träffade på kvällen. Tittade på film, softade och bara hade det roligt, det var....roligt :D

Måndagen sov jag lite längre och drog mig i sängen. Tog det lugnt under dagen och åkte sedan iväg till jobbet vid 17:00. Jobbet var soft som vanligt och kom iväg tidigt vilket gjorde att jag hann köra ett styrkepass innan isträningen. Blev en bonus då jag i min planering inte hade räknat med det!! :D Ringde även och grattade min fader som fyllde 48 år samt min brors pappa vars ålder jag inte är helt säker på. Blev en lite sen kväll sen och jag somnade faktiskt framför tv:n och ett vänneravsnitt....märkte jag när jag vaknade, hehe.

Tisdagen började inte så bra då jag försov mig och skulle jobba min första dag på Wedins :O......men jag hann precis i tid så gick ju bra ändå! Mycket nytt att ta in som vanligt vid nya jobb men tiden gick riktigt fort. När jag tittade på klockan och väntade mig att se 10:30 fick jag iställer se 11:45....det kändes bra!! Men jobbet verkar inte allt för svårt när man väl lärt sig rutinerna och allt nytt. Väldigt roligt att träffa, prata och hjälpa människor samt att man inte tänker på klockan under tiden man jobbar!! Efter det fick jag åka hem och packa för min träning samt inför föreläsningen på högskolan då jag inte hann fixa med det på morgonen då jag försov mig. Åkte sedan in och tränade ett bra pass på gymmet och belönade mig sedan med en Maxhamburgare för 19 kr på Max. Nu har jag bara 20 kr kvar till på torsdag :O Efter detta begav jag mig till högskolan och där ramlade den ena personen in efter den andra, roligt att träffa alla igen efter två veckors uppehåll. Dock var inte alla där idag, vi var faktiskt ganska få...undra vart de övriga var?!
Var inte alls så koncentrerad som jag brukar på föreläsningen....vet inte om jag ska skylla detta på lite sömn natten innan, de som skickade lappar med mera hela tiden eller personen som ni redan känner vid namnet "I've never seen you looking so lovely as you did tonight,  I've never seen you shine so bright ".
I alla fall så blev det Elfsborg - Hammarby efter högskolan med min far som hämtade upp mig. Vi kom in när det gått 20 min, min mamma och hennes sambo satt även med oss. Ingen bra match men tre poäng det viktigaste, det som räknas och det som fixades!!! En snabb fika oss pappa efter matchen innan jag åkte hem och fixa lite inför morgondagen, ta tag i det och skriva här samt titta dels på det vänneravsnittet jag somnade till samt att se nya avsnitt :)

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0