Ja du...

...det blir en intressant höst för både mig och er som läser :P Om varför återkommer jag till strax!!
Dagen började bra med framsteg...jag gick upp vid 11:20, det börjar ta sig :) hehe men sedan försvann tiden och jag hann inte göra allt som jag hade tänkt mig innan jag åkte in till stan och mitt jobbmöte.
Jobbmötet var på Wedins skor där jag ska börja jobba 20 timmar i veckan från och med nästa vecka. Jag fick skriva på avtal samt mina första arbetstider då jag ska gå brevid, längre schema får jag snart. Tanken är sedan att jag ska börja jobba som "vanligt" nästa lördag den 27/9. Det lustiga och lite intressant med detta är ju att jag redan har 10 timmar i veckan på Posten. Visst 30 timmar i veckan är ju inte så farligt samt att andra till och med jobbar mer men det är när jag jobbar som blir det kluriga. Kommer att för det mesta att jobba 13:00-17:00 på Wedins och börjar när jag kör på posten 17:00 och kör till 20:00, blir att skynda sig från ena jobbet till andra!! Sen jobbar jag redan varannan helg på posten..och gissa vad, det kommer jag göra på Wedins med. Just nu verkar dessa helger ligga på samma "helg" om man säger så, så jag måste byta så att det blir varannan helg till varandra sätt om man säger så. Och detta betyder att jag kommer att jobba varje helg minst fram till sista november!!!
Sedan ska man ju inte glömma att jag har träningar fyra dager i veckan på kvällarna, oftas de dagar jag jobbar efter jobben :/ blir långa dagar ändå tillslut för min del....

I alla fall så var jag inte länge på mötet utan åkte hem till far min för att äta och fördriva tiden fram till att jag skulle börja jobba på posten vid 17:00. Var lite mer att göra idag och slutade vid 19:45 då jag åkte direkt till träningen som började 20:30. Träningen gick bra och det känns bättre och bättre för varje träning :D Efter det åkte jag hem, åt, surfa lite på nätet och började sedan att skriva här!

Idag blir det vänner avsnitt igen innan sängen då jag igår bröt av med lite film i form av Leo, den var okej. Får se vad morgondagen för med sig...

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0