Det är inte som förr längre :P

Blev väckt idag av vad jag först trodde var alarmklockan men det visade sig sedan att det var en person från USA. Dock blev det inte att vi pratade eftersom jag trodde det var alarmklockan och bara trycka av det...hehe, klockan var 06:40. Har i alla fall skickat ett mail till honom och bett honom att ringa om på en tid som vi kommer överens om!
Under dagen gjorde jag inte allt för mycket utan softade och begav mig sedan till ishallen vid 17:40 för vår träningsmatch mot Borås J-18. Den gick inte precis som jag hade tänkt mig, vi förlorade med 3-6, med det blev ett mål och förarbete till ett annat för min del i alla fall :D Men som rubriken säger så märkar man att saker och ting inte är som det brukade vara...fast att vi förlorade berodde dock inte på våran ålder som det citatet oftas brukar reffereras till. Utan för att vi är ett nystartat lag som inte hunnit spela ihop oss....ge oss några veckor till så blir andra bullar!! :P
Efter det åkte jag hem och åt samt tittade på Hål i väggen. Programmet är ganska roligt men hade ju inte blivit lika roligt om det inte varit för de sköna personer som är med....i första avsnittet äger ju Felix, Björn och Henrik...så sköna är dem :D
Nu blir det film eller vänneravsnitt med godis och dricka...gott!!

Good night...


Kommentarer
Postat av: emmy

japp! hawaii blir med familjen :)

2008-09-20 @ 16:59:26
URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/
Postat av: Martha

Kul att du bloggar också.. Då får jag ännu en blogg att följa nu då. Ha det bra!

2008-09-23 @ 23:26:27
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0