Då ha det börjat...

...mitt arbete på mina två jobb, samma dag!! Fast detta var en mjukstart och enkel dag om man ser till det som kommer skall.

Började med att dra mig lite i sängen innan jag gick upp, lästa tidning, åt frukost och titta lite tv. Tog med mig mina postenkläder som jag packar ner dagen innan och begav mig till Wedins för att börja klockan 12:00.
Jobbet gick bra om man lär sig mer och mer varje dag samt nya saker. Efter jobbet åkte jag hem till pappa för att äta, han hade redan gjort klart maten åt mig dagen innan, så var bara att värma:) Tittade lite till på tv och softade innan det var dax att byta om och bege mig till jobb två, posten vid 17:00. Även där gick jobbet bra och var lite att göra så jag var klar vid 19:00. Dock hände en rolig och udda sak, engligt de övriga på kontoret, att någon försökte sig på ett bedrägeri. Men med mig i bilden funkar inte sådant...;)
Lycklig över att bara hemma tidigt för en gångsskull och klarat av min första "dubbeldag" kände jag för att fira lite med godis....så jag köpte det. Har sedan hemkomsten fixat lite och tittat på en film med dricka och godis framme, myst under en filt:D Ska innan sänggång titta på några fler vänner avsnitt...

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0