Äntligen...

...har jag börjat komma igång med min träning igen!! Efter en SERIÖS sommar pga Beach 08 har det tyvärr blivit några veckors mindre seriösa sattsning på träningen :/ Detta har gjort att jag laggt på mig lite fett/vikt samt förlorat min fina deffade kropp...det gillar vi verkligen inte! Och tillslut rann bägaren över så nu ska jag köra tre styrkepass i veckan, helst innan mina isträningar!! Ska även försöka komma ut innan frukost och gå ungefär en timma:D

Dagen började med en överabitös handling, jag satte klockan på 07:00 för att åka med mamma in tills stan och göra några ärenden samt bara se mig om i staden. Det slutade med att mamma fick komma och hämta mig vid tolv tiden igen då jag kunnat sova ut med mera..hehe :P Men väl uppe och i stan gick jag och köpte en ram i ljusträ där jag nu har laggt i mitt puzzel som jag ska ge Junior, min brorson, i födelsedagspresent. Hämtade faktiskt även honom från dagis och gick/lekte med honom vid ramnavallen innan vi åkte hem....det var roligt!! Hemma tog jag det lugnt innan jag som sagt äntligen tog tag i mitt tränande och körde ett hårt styrkepass innan min isträning. Hem igen vid 23:30 för mat och sedan lite surfande innan jag nu är sittande här och skriver om min dag!

Som sagt lite mer händelserik dag än gårdagen, inte för att det är svårt att åstakomma , men ändå!! Ska nog se en film eller några vänneravsnitt innan jag lägger mig runt 02:00. Sattsar på det och att gå upp senast 10:00 varje dag:P

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0