Work...:(

Sov ut idag fast det inte var planerat....gick upp 11:30 och hade ställt klockan på 10:00 :D Tror också att min ena väckarklocka behöver bytas batteri på!! Blev i alla fall en sen natt som det ofta blir med vännerboxen samt mitt långa inlägg...hehe, ska försöka att bara ta med det viktigaste men hände så mycket i helgen samt att det var många dagar att skriva om.
Åkte till Wedins vid 13:00 för att börja det första av dagens två jobb...gick bra på båda och jag var tillbaka i Borås från Alvesta cirka 21:30. Kom att tänka på det idag att det blir ungefär nio timmars jobb i sträck utan rast, paus eller vila :O Hemma hade jag ett trevligt telefonsamtal i en timma med en underbar person...ser fram emot nästa vecka :P Tittade sedan på vännerboxen, puzzlade lite och planerade.....ska sova nu!

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0