Upp på tå!!

Gjorde som igår och sov lite längre än tänkt men blev inte lika långt idag....blev tio minuter kortare:P hehe....tog det lugnt på förmiddagen och begav mig sedan till Wedins runt 13:00. Jobbade för första gången lite längre...jobbade till halv sex men det gick bra och var inga nya saker som inträffade. Åkte hem och fixade inför träningen och åt väldigt gott!! Mamma hade lagast köttfärslimpa som jag inte ätit på väldigt länge :P Gjorde lite gräddsås och hade ris och lingon till det....MMMM :D Träningen gick väl okej men jag känner att jag måste koncentrera mig mer och jobba ytterligare lite hårdare. Ska lägga om min träning nu framöver och köra mer kondition/uthållighet och hoppas att det ska ge resultat. Men bra i alla fall att jag vet om vad jag ska jobba med för att bli bättre...så hoppas att det kommer snart när man tänker på de sakerna! Ska nog se lite vänner och puzzla innan sängen får sitt med ;)

Good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0