There is someone...

Söndag 12/10 - 08:
Fick sova en timma längre idag då öppningen är en timma senare idag än igår, nämligen 10:30. Jobbet gick bra och Sandra som jag jobbade med är jätte trevlig och snäll....vi slog budgeten för helgen tillsammans :) Grymma säljare är vi..hehe. Var lite sliten under dagen men kom ändå ut och sprang efter jobbet, kändes välbehövligt då det var ett tag sedan det blev ren konditionsträning. Tyvärr blev det bara jag i spåret...hade hoppats på sällskap :/ Åkte sen på kvällen till en kompic och hade en middag tillsammans och bara umgicks....var trevligt :D

Måndag 13/10 - 08.
Fixade under förmiddagen med lite små saker som kommit upp men hann inte med allt så får fortsätta igen imorgon. Körde sen jobb x 2 som gick bra.....turen fram och tillbaka till Alvesta gick väldigt fort idag!! Tittade sen hemma klart på säsong 7 av vännerboxen. Det finaste/vackraste avsnitten är nu mera när Rachel och Ross får sin dotter. Så otroligt vackert...hoppas på att jag själv någon gång i livet får uppleva samma ögonblick och  att det är lika vackert. Fast helst ska jag då vara minst sambo med "mamman" :) Har faktiskt en person i åtanke nu som jag tror skulle vara en passande person och som jag gärna hade upplevt det ögonblicket med....

Good night...


Kommentarer
Postat av: emmy

hos mig är det ungefär 30 och i SF kanske det ligger runt 20. det blåser ju mkt mer där också så det blir kallare!

2008-10-16 @ 22:35:02
URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0