Skit dagar....

....i två anseenden!!

Tisdag 14/10 - 08:
Idag var det en körig och stressig dag. Började på Wedins vid 1300, åkte sedan direkt från jobbet till min föreläsning på högskolan. Efter den var det direkt vidare till ishallen och min hockeyträning. Var inte mycket jag hann äta och det lilla jag åt fick jag äta snabbt...hehe.Hemma i alla fall runt halv tolv och bara softa innan sängen kallade.

Onsdag 15/10 - 08:
Idag var det inte lika stressigt men jobb i nio raka timmar var det istället. 1300 - 1700 på wedins och 1700 - 2200 posten. Fick även reda på idag att jag inte kom in på polishögskolan januari 09 :( Men söker på "gamla" resultat sen jag var på pliktverket i Göteborg i mars 07. Så kan ha med det att göra samt att jag fortfarande är ung....men tror att det blir bättre nu när jag får uppdatera mina resultat om jag får göra om dem nu i denna ansökningen till augusti 09. Fick även finbesök på kvällen vilket var trevligt...blev en sen natt :D

Torsdag 16/10 - 08:
Tog det lugnt under dagen och hade sedan träning på kvällen. Träningen gick bra men blev inte uttagen till vår seriepremiär som var dagen efter :( Är en av anledningarna till att det varit "skit".....och oavsett vilka kriterier de säger att de går efter för att försvara att jag inte blev uttagen så håller de inte...enligt min åsikt. Men men....

Fredag 17/10 - 08:
Inte mycket att göra idag heller :) igår och idag var mina första helt lediga dagar från jobb på 8 dagar. Blev ingen match så kunde istället fokusera helt på vår lilla klassfest som vi hade. Var roligt och mysigt....började med förfest hos Jesper , en i klassen, som bodde fint och är en skön kille. Sedan drog vi ner till lokalen vi hade hyrt och softade lite där...dock fick jag en uppdatering vad det gällde en person som är andra anledningen till att det varit "skit". Men verkar som att det kan komma att lösa sig för en annan som är/har varit i en liknande situation så glädjer mig åt det! Alla kan ju inte lyckas och få som de vill :P Gick sedan till min bror och sov över där....

Lördag 18/10 - 08:
Upp klockan 0800 efter fem timmars sömn....men var ganska pigg just då så helt okej. Men kände under dagen att man inte sovit mycket. Jobbet funka fast det var lite krångel med kassan i början men löste sig. Åkte sedan till min fader för att tillbringa lite tid med honom. Var tänkt att jag skulle sprungit men var dåligt väder samt att jag var väldigt hungrig då jag inte åt mycket dagen innan pga festen. Tog oss en pizza och tittade på hockey samt fotboll på tv:n.....gött att IFK vann!!! Hyrde sedan en film och tog det lugnt innan jag åkte hem för att fixa lite här och skriva i bloggen. Ska i princip gå och lägga mig direkt nu när jag är klar....

Good night...


Kommentarer
Postat av: marie

allt är inte alltid som det verkar...

med tanke på den andra personen menar jag, tyvärr

2008-10-20 @ 13:00:07
Postat av: Sarah

Ja om det är Frida du menar att det börjar lösa sig för också så är det ju fritt fram för henne nu. Hoppas folk är nöjda om han hittar en bättre tjej nu då..

2008-10-22 @ 10:35:46
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0