Radio ga ga...

Fredag 10/10 - 08: Idag fyller min brorson, Junior, fyra år :) Han ska få en puzzeltavla som jag gjort med motivet nallepuh :P Dock blir det att fira honom efter söndag då han inte kommer till oss innan det! Gjorde inte inte mycket mer än att jobba idag men hända riktigt konstiga vad det gäller bilradion i min bil och postens!! Eller...konstigt och konstigt men min bil radio, som inte funkat på typ två månader började helt plötsligt att spela och volumen var samtidigt på max så jag flög upp ur sätet..hehe. Sen när jag var påväg till Alvesta var jag helt plötsligt tvungen att slå in "code" för att den skulle börja funka och jag har ingen aning om den. Efter några samtal fick jag tillslut koden och kunde lyssna på radio under min fyra timmars långa resa :D


Lördag 11/10 - 08: Var uppe tidigt för att jag hade öppningen på Wedins och var bara min andra gång så ville vara i tid för att inte behöva stressa. Dagen gick bra vilket var skönt. Otroligt vad många snygga tjejer som man hinner se under dagen...är bra när man är uttråkad och inte har mycket att göra mer än att hänga vid kassan och titta :P Sen har man den perfekte ursäkten för att titta, bara att säga: Hej, behöver du hjälp med något? :D Man ser många som man inte sett/träffat på länge så det är roligt. Tränade med David i ishallen, det nya upplägget, och det gick/kändes bra. Tror att det kan ge resultat ganska snart!!! Var på kvällen med mamma, Janne, bror och Isabella på Jörgen Mörnbäcks show i stan, den var rolig :) Fick även en funderare över hur underbart det skulle vara med att ha en partner som är självständig och har sitt men som man alltid kan komma/söka sig till då man vill eller behöver det....


Good night...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0